anonym64829
Flørter med forumet
Hei! jeg slenger meg på her og trenger sårt andres meninger og erfaringer…Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning men jeg startet forrige mens 20 Juni, tok en graviditetstest på Tirsdag og den var negativ..testet igjen Onsdag morgen og den var svakt positiv, jeg ble overlykkelig!! Når torsdagen kom tok jeg enda en ny test på morgenurin, og da var den negativ? Måtte såklart ta enda en ny på morgnen idag, og den var igjen svakt positiv…strekene har dukket opp før tiden og dem har farge, dem er svake men jeg ser dem…Jeg har brukt Makesure sine tidlig tester, har lest mye erfaringer om disse men er det så stor variasjon i dem? Jeg begynte og småblø på søndag som holdt på frem til tirsdagen..har kjent på småkvalme av og på iløpet av dagen de siste dagene, men vet ikke hva jeg skal tro lenger? tok CBD idag, den sa negativ.
har vært hos legen idag og tatt blodprøver, men dem kommer ikke før neste uke….
har vært hos legen idag og tatt blodprøver, men dem kommer ikke før neste uke….
Hcg mer enn doblet fra 115 (12 dpo) til 343 (14dpo) Kan nok settes på gravid

ingen TR enda her, 3 dager på overtid, men siste testen (tidlig test) på ikm var negativ. Men mistenker jo at EL ikke kom eller kom kanskje en uke etter planen, gav opp å teste når vi dro på ferien. Men merka enkelte symptomer så kanskje EL kom... venter egentlig bare å ser ann nå.