♡ IKM Uke 29 ♡

Ja, men blir bare forvirra :nailbiting: i det ene øyeblikket synes jeg at det kan se ut som en svak strek og andre ganger så ser jeg ikke noe :banghead: det var siste testen jeg hadde liggende hjemme så får se om jeg kjøper noe annet i morgen og teste med :Heartred blir også litt forvirra av at de 2 jeg har tatt på kveldene har synligere strek enn de jeg har tatt på morgenen :predd det bare er skyggestreker og at jeg ender opp med å bli skikkelig skuffa selv om jeg ikke hadde noen som helst forhåpning om at det skulle klaffe med en gang.
Uvæææ! Synes også jeg ser noe på denne, men usikker på om den ser mer grå ut? Hvordan er den irl? :nailbiting::)

Helt ærlig så vet jeg ikke selv :nailbiting: syns det er vanskelig å se om så svake streker er grå eller rosa. Kastet den ganske fort da jeg ikke orket å gå inn på badet 100 ganger for å se på den :laughing001
Har du en annen test du kan bruke? Jeg er gravid, men får nærmest null utslag på disse testene :hungover: Elendig kvalitet.

Så spennende med testing! Jeg er 7DPO og fortsatt på ferie med svigers så ingen testing. Kommer hjem i morgen så vurderer en test da, eller vente til søndag. Har vært syk de siste dagene så redd for at det har ødelagt noe. :arghh:
Pleier normalt å ha veldig ømme bryster, men er ingenting nå. Hadde også noe som lignet eggløsningsslim i går, veldig merkelig.

Så spennende med testing! Jeg er 7DPO og fortsatt på ferie med svigers så ingen testing. Kommer hjem i morgen så vurderer en test da, eller vente til søndag. Har vært syk de siste dagene så redd for at det har ødelagt noe. :arghh:
Pleier normalt å ha veldig ømme bryster, men er ingenting nå. Hadde også noe som lignet eggløsningsslim i går, veldig merkelig.
Mer utflod kan være et bra tegn! :Heartred Håper det kommer en strek hos deg :)
Jeg er 8dpo i dag og skal ta en test litt senere i dag :hilarious: helt tullete :laughing002
Jeg synes det er så vanskelig å tolke sånne symptomer. Det meste kan jo være pms og jo mer jeg kjenner etter jo flere symptomer får jeg :laughing002

Jøsses! Veldig så standhaftig! Utrolig kjipt da :sorry: men da slipper du å lure noe mer og får kortere tid til neste runde :Heartred
Ja det var hissige greier.. men torsdager er min tr-dag, så sånn sett stemmer det. Men søndag er 2 uker etter el, så hadde forventet den tidligst i morgen egentlig.. ja like greit å bare komme seg videre i neste pp :) Håper du får full uttelling denne runden!

Ja, men blir bare forvirra :nailbiting: i det ene øyeblikket synes jeg at det kan se ut som en svak strek og andre ganger så ser jeg ikke noe :banghead: det var siste testen jeg hadde liggende hjemme så får se om jeg kjøper noe annet i morgen og teste med :Heartred blir også litt forvirra av at de 2 jeg har tatt på kveldene har synligere strek enn de jeg har tatt på morgenen :predd det bare er skyggestreker og at jeg ender opp med å bli skikkelig skuffa selv om jeg ikke hadde noen som helst forhåpning om at det skulle klaffe med en gang.
Jeg ser noe der - og hvis du har hatt flere tester med skimtestreker da er jo sannsynligheten veldig mye høyere for at det faktisk kan være en liten spire :drunken_smilie

Jeg er 8 dpo i dag og har lovet dere alle payback med supertidlige blendatester :hilarious:
Her er mine, øverste er makesure vanlig, nederste er makesure tidlig.
Jeg ser muligens en skygge på tidligtesten, men det stoler jeg ikke på da jeg fikk skikkelig falske streker på disse sist syklus også. Derfor svir jeg av disse nå samtidig med vanlig bare for å bruke de opp :laughing002
IMG_9714.jpeg

Hei dere! Chat mener jeg har regnet feil og at jeg er 10 dpo idag og ikke 12, slik jeg tror. Tok denne testen fra tidlig metode, er det en strek her, eller har jeg fårt streksyn?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 79
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 80
Hei dere! Chat mener jeg har regnet feil og at jeg er 10 dpo idag og ikke 12, slik jeg tror. Tok denne testen fra tidlig metode, er det en strek her, eller har jeg fårt streksyn?
Ohhh! Kan kanskje se noe på det første bildet :nailbiting: :Heartred Men vanskelig å si om det er noe rosa i streken eller skygge. Blir spennende å se i morgen! Metode slår visstnok ut veldig sent ifht mange vanlige 25 tester så kan godt være strek, men som tar litt tid å fange opp. Har du meny i nærheten av der du bor har jeg hørt at vanlig makesure (25) slår ut før metode tidligtester :D

Ahhh dritt! Men fader du rekker jo to sykluser før andre folk rekker EN jo :hilarious: Men kan det ha vært en kjemisk da mon tro?
Haha! Veldig sant! Det går i rekordfart om dagen! Bare det ikke går FOR fort da..

Nei det tror jeg ikke.. biologisk sett har jeg 98% av tiden fått tr på en torsdag, så nå fikk jeg den 3 dager før jeg skulle, regnet fra el. Ikke helt unormalt tenker jeg. Fikk jo heller aldri noe ordentlig tegn på positiv test. Godt å bare bli ferdig med tr asap.

Jeg er 8 dpo i dag og har lovet dere alle payback med supertidlige blendatester :hilarious:
Her er mine, øverste er makesure vanlig, nederste er makesure tidlig.
Jeg ser muligens en skygge på tidligtesten, men det stoler jeg ikke på da jeg fikk skikkelig falske streker på disse sist syklus også. Derfor svir jeg av disse nå samtidig med vanlig bare for å bruke de opp :laughing002Vis vedlegget 464834
Ja nå leverer du godt her!
Jeg ser ganske tydelig noe på nederste testen :drunken_smilie :woot: Men ok du er nøktern på den.. gleder meg til å se flere tester!

Haha! Veldig sant! Det går i rekordfart om dagen! Bare det ikke går FOR fort da..

Nei det tror jeg ikke.. biologisk sett har jeg 98% av tiden fått tr på en torsdag, så nå fikk jeg den 3 dager før jeg skulle, regnet fra el. Ikke helt unormalt tenker jeg. Fikk jo heller aldri noe ordentlig tegn på positiv test. Godt å bare bli ferdig med tr asap.
Helt utrolig at torsdag skal være en greie! :woot:

Back
Topp