♡ IKM Uke 27 ♡

Tror jeg fikk det bedre frem på dette bilde
Ja ser noe her men vanskelig å si om det er skygge eller strek synes jeg, men skikkelig rart og spennende! :woot: Her må vi følge med på litt mer testing!! Flere som har fortalt om historier med blødning på mens-tidspunkt men som faktisk var gravid :Heartpink

Jeg har ikke fått mens enda, er på overtid, pleier alltid å ha 28 dagers, nå er jeg på CD31, men EL var forskøvet 2 dager dog, men nå er jeg på overtid. Blenda tester så er ikke gravid men lurer på når TR kommer! :bored:

Jeg hadde også en rar mens den turen her. Fikk en svak strek 10 dpo, men den ble svakere til 12 dpo så jeg tolket det som en kjemisk. Så fikk jeg litt spotting i 2 dager, som aldri skjer med meg. Før jeg nå har hatt mens i bare 3 dager, og det var det (hvis ikke det tar seg opp igjen da). Jeg pleier å ha mens i 6-9 dager, så synes egentlig 3 dager var luksus :laughing002
Tenker det kanskje var derfor det ble kjemisk den her runden, ikke nok slimhinne for at det skulle feste seg skikkelig?:confused004
Men kan jo være det var festeblødning for din del? Jeg har hvertfall testet helt negativt 14dpo.
Her har alle testene vært helt blenda før ikm og nå er det 2 dager siden jeg slutta å blø. Så er først nå jeg fikk en svak strek. Syns bare det er merkelig:rolleyes:

Ja ser noe her men vanskelig å si om det er skygge eller strek synes jeg, men skikkelig rart og spennende! :woot: Her må vi følge med på litt mer testing!! Flere som har fortalt om historier med blødning på mens-tidspunkt men som faktisk var gravid :Heartpink

Jeg har ikke fått mens enda, er på overtid, pleier alltid å ha 28 dagers, nå er jeg på CD31, men EL var forskøvet 2 dager dog, men nå er jeg på overtid. Blenda tester så er ikke gravid men lurer på når TR kommer! :bored:
Ja får ivertfall svar i løpet av et par dager.

Er ikke alltid lett å skjønne seg på denne kroppen:facepalm:

Tok denne nå

Vedlegg

• IMG_0260.jpeg
    IMG_0260.jpeg
    477,3 KB · Visninger: 84
Det er strek, ja!
Var eggløsning sikker? Høres jo uansett som lille evt festet seg litt sent.
Ja den er sikker. Bruker sånn fertilitetsmonitor. Hadde og en liten blødning på eggløsningsdagen. Så regner med det er ganske sikkert. Men tar det som en skygge enn så lenge.

Ja den er sikker. Bruker sånn fertilitetsmonitor. Hadde og en liten blødning på eggløsningsdagen. Så regner med det er ganske sikkert. Men tar det som en skygge enn så lenge.
Det er nå de som får positivt veldig sent også, men.. ja, nei, rart. Spesielt når du har flere barn fra før. Men.. har jo hørt at de kan feste seg så sent som 12dpo, så.. kanskje..?

Det er nå de som får positivt veldig sent også, men.. ja, nei, rart. Spesielt når du har flere barn fra før. Men.. har jo hørt at de kan feste seg så sent som 12dpo, så.. kanskje..?
Ja jeg syns det hele bare er merkelig. Men blir ikke streken sterkere i morgen er det skygge.

Måtte ta litt flere:smiley-ashamed008 jeg må seriøst dra ut å kjøpe sånn ultra tidlig digital test i morgen:nailbiting: tok en vanlig digital men den sa ikke gravid.

Vedlegg

• IMG_0266.jpeg
    IMG_0266.jpeg
    724,6 KB · Visninger: 59
  • IMG_0268.jpeg
    IMG_0268.jpeg
    642,1 KB · Visninger: 57
  • IMG_0269.jpeg
    IMG_0269.jpeg
    325,2 KB · Visninger: 60
Det er jo strek o.o kjøp en ultratidlig, du!
Ja må det :) er det første jeg skal gjøre i morgen når jeg står opp. Men syns det er veldig rart at det tok så lang tid og etter jeg hadde ‘’mensen’’ i 3 dager. Men er happy jeg så lenge det går veien:love017

Ja må det :) er det første jeg skal gjøre i morgen når jeg står opp. Men syns det er veldig rart at det tok så lang tid og etter jeg hadde ‘’mensen’’ i 3 dager. Men er happy jeg så lenge det går veien:love017

Må jo ha vært festeblødning. Men kan ikke skjønne annet enn at ENTEN har det festet seg sent, eller så slapp ikke egget som det tenkte, og et nytt egg slapp litt senere?? O.o rare greier egentlig

Må jo ha vært festeblødning. Men kan ikke skjønne annet enn at ENTEN har det festet seg sent, eller så slapp ikke egget som det tenkte, og et nytt egg slapp litt senere?? O.o rare greier egentlig
Ja jeg skjønner ingenting. Men jeg blødde en god del den ene dagen. Så kan ikke skjønne at det var festeblødning. Men jeg er vel da på dpo 20 i dag. Og jeg kjenner det murrer godt både i går og i dag. Og ømme pupper har melt sin ankomst. Så vi får se hvordan dette går.

Ja jeg skjønner ingenting. Men jeg blødde en god del den ene dagen. Så kan ikke skjønne at det var festeblødning. Men jeg er vel da på dpo 20 i dag. Og jeg kjenner det murrer godt både i går og i dag. Og ømme pupper har melt sin ankomst. Så vi får se hvordan dette går.

Nei, rart.. og testene så jo mest ut som.. vel, alt fra 9-12 dpo, alt etter som.

Jeg er sånn 16 dpo i dag ? 4+2, og siste testen min så slik ut liksom.
IMG20250706200919.jpg

Så testen din virker jo veldig.. "noen få dager etter lille har festet seg", på en måte. Men må vel bare teste og se litt fremover sikkert. Hvis det går veien, så vil du kanskje få et omtrentlig svar på UL

Nei, rart.. og testene så jo mest ut som.. vel, alt fra 9-12 dpo, alt etter som.

Jeg er sånn 16 dpo i dag ? 4+2, og siste testen min så slik ut liksom. Vis vedlegget 464476

Så testen din virker jo veldig.. "noen få dager etter lille har festet seg", på en måte. Men må vel bare teste og se litt fremover sikkert. Hvis det går veien, så vil du kanskje få et omtrentlig svar på UL
Ja ikke sant. Så det må jo ha festa seg veldig seint. Eller at egget slapp senere enn forventa. Kan ikke forstå noe annet. Eller at det ikke går veien. Skal ivertfall ha tidlig UL. Ble mildt sakt sjokka. Hadde liksom slått meg til ro med at jeg hadde begynt på ny syklus.

Back
Topp