♡ IKM UKE 26 ♡

EL har definitivt vært, men kan 4 dpo stemme? Positiv EL-test den dagen, men hadde ikke flere tester så fikk ikke sjekket om toppen varte dagen etter og. Tenkte i utgangspunktet jeg var 2-3 dpo i dag

Vis vedlegget 462501
Det kan fint stemme, skjer hos noen at man får eggløsning samme dag som postiv test, temperaturen øker jo dagen etter også, som tyder på eggløsning. Men det kan være du har riktig med 2-3 dpo å da :happy:

Jeg prøver også å vente til tidligst 10 eller 11dpo, men galskapen tar ofte over før det :hilarious: Har prøvd å bestemme meg for å ikke teste før tr uteblir (14 dpo), men jeg har endt med å teste fra 9dpo eller noe uansett:hilarious: Nå har vi ganske lave sjanser for å få det til pga mannlig faktor, så troa varierer veldig. Men jeg har blitt bedre på å holde troa oppe, syns det føles best selv om man gjerne blir skuffet når det ikke klaffer. Tror bare jeg er ekstra sliten om dagen:bag: Jeg har veldig tro på å manifestere, så da satser vi på spire for deg denne pp'en!:smiley-bounce012:love017
Det er sykt vanskelig å vente da, det krever utrolig mye selvkontroll, noe jeg ikke eier så mye av :hilarious: helt klart at det føles best hvis man klarer å være positiv, humøret blir jo så mye bedre av det :happy: men det er vanskelig og jeg snubler litt innimellom og blir skikkelig trist fordi det er så vanskelig og tar så lang tid!
Jeg manifesterer en spire for deg også :love017

Hvor mange tester skal jeg ta med meg offshore i morgen? :arghh: Jeg kan teste på sånn 4 av dagene og man vet jo aldri om det plutselig blir mye tåke og man må bli værende der noen dager ekstra. Sånn 2 stk hver dag? Morgen og kveld? Eller 4 stk typ 2 morgen og 2 kveld? :smiley-ashamed004 Virker så mye når man må pakke det meg seg i en bag haha

Hvor mange tester skal jeg ta med meg offshore i morgen? :arghh: Jeg kan teste på sånn 4 av dagene og man vet jo aldri om det plutselig blir mye tåke og man må bli værende der noen dager ekstra. Sånn 2 stk hver dag? Morgen og kveld? Eller 4 stk typ 2 morgen og 2 kveld? :smiley-ashamed004 Virker så mye når man må pakke det meg seg i en bag haha
Hahah, 4 om dagen er vel litt mye? Blir i hvertfall dyrt :hilarious: jeg prøver å holde meg til 1, men tar absolutt max 2 :hilarious:

To per dag og en ekstra sånn i tilfelle tabbe? :hilarious:

Føler jeg er foran alle i denne gruppa siden jeg er 3 dpo i dag :hilarious: Men da blir jeg kanskje ikke påvirket til å teste så tidlig:angelic::laughing002 Har uansett ikke troa denne pp'en. Hadde skikkelig troa forrige pp, men nå er jeg nesten der at jeg bare åpner vinflaska neste gang jeg får lyst, så lav er troa.. Vi får se, galskapen pleier å komme snikende uansett:hilarious:
Jeg er 5 dpo (trur jeg? Hadde el på lør) :love7:hilarious: Så er litt før deg :dead:

Har dere fått lagt inn noen aksjer? EL trenger jo ikke bli forsinket når man er syk. Håper du blir frisk snart :Heartred
Nei har vært liggende i hele dag i skikkelig dårlig form! :sorry: Kjenner at det begynner å lette nå, så kanskje imorgen! Fortsatt negativ EL-test, men tror det nærmer seg noe :) Tusen takk, håper det jeg og :Heartred

NÅ må det vel dra seg til, endelig kommet litt el slim også!
1000004824.png

Sniker fra en annen gruppe og må bare spørre her også: Hvordan er deres humør i lutealfasen? Kan dere huske hvordan humøret har vært som tidlig gravid vs dagene før mensen kom? Sist PP var jeg så sjukt nedfor og irritabel.

Spennende!:woot: Går dagene treigt for deg også nå?:dead::hilarious:
Frem til nå har dagene gått fort, er mye som har skjedd/skal skje :dead:

er 3 konserter med korpset i løpet av 1 uke, sommeravslutninger på jobb (1 med barn og foreldre, og 1 med bare kollegaer) :love2 også er det bursdagsfeiringer :) så er nok neste helg når alt roer seg som jeg nok begynner og bli utålmodig på og ventinga :banghead:

Back
Topp