♡ IKM UKE 26 ♡

Skal på festival 25. til 28. med samboer, og sove over hos lillesøsteren min som skal bli med første dagen. Tror hun hadde blitt aller første som får vite det hvis jeg blir gravid siden jeg ellers må drive og skjule at jeg ikke drikker på festival haha! Men blir jeg ikke gravid har jeg TR heeele festivalen :arghh:

Lurer på om EL var i går eller er i dag - virker sånn på tempen. Men EL-slimet mangler :bag: Spennende å se hvordan tempen er i morgen.

Vedlegg

• IMG_20250611_122011.jpg
    IMG_20250611_122011.jpg
    111,2 KB · Visninger: 33
Woho! EL ventet på at mannen kom hjem:happy093 fått lagt inn aksjer mandag kveld og i går kveld. Og endelig ble el testen positiv. Dette blir en veldig lang syklus, men det gjør ingenting når vi rakk å legge inn aksjer til tross for at han var borte i to uker denne syklusen:Heartred håper det er gullegget!
Så bra! Legger dere inn aksjer i dag også, siden EL blir i morgen da? :happy: krysser fingrene for gullegget :Heartred

CD17 er jo god modning det haha. Egget holdt jo på å slippe CD12 først, så får håpe de 5 ekstra dagene gjorde kjempe masse (!!!!). Har hørt man skal være litt ekstra fertil etter en kjemisk, så håper 2 kjemiske på rad og 5 dager ekstra modning er oppskriften :smiley-angelic001
Ja, det sies at man er litt ekstra fertil da! Dette må jo være positivt, manifesterer baby for deg da!!! :love017

Så bra! Legger dere inn aksjer i dag også, siden EL blir i morgen da? :happy: krysser fingrene for gullegget :Heartred
Jaa, håper vi får til både i dag og i morgen :Heartred :smiley-bounce012

Føler jeg er foran alle i denne gruppa siden jeg er 3 dpo i dag :hilarious: Men da blir jeg kanskje ikke påvirket til å teste så tidlig:angelic::laughing002 Har uansett ikke troa denne pp'en. Hadde skikkelig troa forrige pp, men nå er jeg nesten der at jeg bare åpner vinflaska neste gang jeg får lyst, så lav er troa.. Vi får se, galskapen pleier å komme snikende uansett:hilarious:

Har murring og stikk i eggstokkområdet + helt sinnsyke mengder EL-slim nå plutselig. Tegnene er der, men håper formen min blir bedre til ikveld/morgen!! :arghh:
Har dere fått lagt inn noen aksjer? EL trenger jo ikke bli forsinket når man er syk. Håper du blir frisk snart :Heartred

Føler jeg er foran alle i denne gruppa siden jeg er 3 dpo i dag :hilarious: Men da blir jeg kanskje ikke påvirket til å teste så tidlig:angelic::laughing002 Har uansett ikke troa denne pp'en. Hadde skikkelig troa forrige pp, men nå er jeg nesten der at jeg bare åpner vinflaska neste gang jeg får lyst, så lav er troa.. Vi får se, galskapen pleier å komme snikende uansett:hilarious:
Tror du er litt foran oss andre ja :hilarious: spent på om du klarer vente med å teste da, jeg prøver alltid vente til tidligst 10dpo, ikke bestandig det går så bra :hilarious:
Jeg har bestemt meg for å ha troa, så jeg sutrer i en uke etter mensen, så er det over! Denne runden blir jeg gravid!

EL har definitivt vært, men kan 4 dpo stemme? Positiv EL-test den dagen, men hadde ikke flere tester så fikk ikke sjekket om toppen varte dagen etter og. Tenkte i utgangspunktet jeg var 2-3 dpo i dag

IMG_3925.png

Tror du er litt foran oss andre ja :hilarious: spent på om du klarer vente med å teste da, jeg prøver alltid vente til tidligst 10dpo, ikke bestandig det går så bra :hilarious:
Jeg har bestemt meg for å ha troa, så jeg sutrer i en uke etter mensen, så er det over! Denne runden blir jeg gravid!
Jeg prøver også å vente til tidligst 10 eller 11dpo, men galskapen tar ofte over før det :hilarious: Har prøvd å bestemme meg for å ikke teste før tr uteblir (14 dpo), men jeg har endt med å teste fra 9dpo eller noe uansett:hilarious: Nå har vi ganske lave sjanser for å få det til pga mannlig faktor, så troa varierer veldig. Men jeg har blitt bedre på å holde troa oppe, syns det føles best selv om man gjerne blir skuffet når det ikke klaffer. Tror bare jeg er ekstra sliten om dagen:bag: Jeg har veldig tro på å manifestere, så da satser vi på spire for deg denne pp'en!:smiley-bounce012:love017

Back
Topp