♡ IKM Uke 25 ♡

Tiden går så sakte. Tester ut Ovitrelle. 10 dager siden i dag og har hatt lik teststrek i 3 dager nå. Kan ikke hjelpe for å få et lite håp om at der kanskje er kroppen som har begynt å produsere litt hcg selv. Men er bare 8dpo, så prøver å si til meg selv at det er ønsketenking.
Ååå spennendeee :shy:

Noen som har erfaring med at Babyplan sine tester gir strek etter tidsfristen? Har aldri opplevd det før, men de to testene jeg har tatt i dag får strek etter 7-10 minutter. Blenda de første 5 minuttene. Flere som ser streken? Det er den første streken jeg har sett på testene mine i løpet av 9 mnd prøving :love017

Vedlegg

• Skjermbilde 2025-06-13 kl. 17.38.24.png
    Skjermbilde 2025-06-13 kl. 17.38.24.png
    2 MB · Visninger: 85
  • Skjermbilde 2025-06-13 kl. 17.51.45.png
    Skjermbilde 2025-06-13 kl. 17.51.45.png
    1,5 MB · Visninger: 81
Noen som har erfaring med at Babyplan sine tester gir strek etter tidsfristen? Har aldri opplevd det før, men de to testene jeg har tatt i dag får strek etter 7-10 minutter. Blenda de første 5 minuttene. Flere som ser streken? Det er den første streken jeg har sett på testene mine i løpet av 9 mnd prøving :love017
Jeg har fått skygge i det siste, men den så veeeldig jevn ut! Hvilken dpo er du? :Heartpink

Hvis du ikke har mer enn 12 dager luteal, eller det skifter mellom 10-12 så hadde jeg bedt om det! Alt fra 12 dpo er jo bra, men hadde bedt om det ofte var varierende..
Ja jeg skal vurdere dette, har jo liksom ventet et halvår på at syklusen skal stabilisere seg etter hormonspiralen… så vet ikke hvor lang tid jeg skal gi det :meh:

Ja jeg skal vurdere dette, har jo liksom ventet et halvår på at syklusen skal stabilisere seg etter hormonspiralen… så vet ikke hvor lang tid jeg skal gi det :meh:
Halvt år er ganske lenge da, så skader absolutt ikke å ta kontakt med enten legen eller gå til en fertilitetsklinikk :) Fertilitetsklinikker er jo litt dyrere men det er jo litt mer lavterskel å ta opp problemer der synes jeg.

Så spennede, ser en svak strek! Håper den utvikler seg :)

Ja, stemmer, du får den migrenen rett før mens, og sist var du kvalm ja, grusomt! Men var kvalmen en bivirkning av medisinen?

Ahh så nervepirrendeeee! Grunnen til at jeg tenkte teste 10dpo var fordi da jeg fikk kjemisk sist så skjedde det en del tegn som indikerte at jeg var gravid 10dpo - fikk sterke mistanker - så er gøy å vente til da egentlig å se om tegnene kommer. Men er kjedelig å bli overrasket av TR. Åååå spent på mandag nå for deg! Krysser alt!
Ja brukt babyplan, har aldri fått skygger på de jeg hvertfall. Hva med deg?
Ja, man kan bli kvalm, og det slo virkelig inn! Rart for jeg reagerte ikke sånn de andre rundene.. men men, nå går jeg på utrogestan så håper det blir bedre. Det er i hvert fall mindre søl :laughing002

Den ser jeg! :) Jeg har makesure fra kiwien:dance008 det får duge!

Halvt år er ganske lenge da, så skader absolutt ikke å ta kontakt med enten legen eller gå til en fertilitetsklinikk :) Fertilitetsklinikker er jo litt dyrere men det er jo litt mer lavterskel å ta opp problemer der synes jeg.
Ja men føler et halvt år er det som «forventes» at det tar for kroppen å komme tilbake - altså at man ikke kan forvente at det blir noe før etter det liksom.. så er redd det blir et argument, må sikkert prøve et halvt år etter det igjen? :meh: Uansett kan jeg jo begynne å kontakte diverse

Ja men føler et halvt år er det som «forventes» at det tar for kroppen å komme tilbake - altså at man ikke kan forvente at det blir noe før etter det liksom.. så er redd det blir et argument, må sikkert prøve et halvt år etter det igjen? :meh: Uansett kan jeg jo begynne å kontakte diverse
Skjønner godt hva du mener. 6 måneder er generelt sett hvor lenge man gjennomsnittlig bruker på å bli gravid også. Men hadde nok ikke ventet 1 år selv da. Kanskje 8 måneder?

Jeg ser!! Spennende å se o dagene fremover! Håper det er en liten spire :Heartpink

11dpo! Blenda! Jaja. Da går det mot ny syklus. Men denne gangen gidder jeg ikke legge noe i den prøvingen. Slitsomt å ha dette fokuset. Skal ha 9uker nå med ferie og foreldrepermisjon så skal prøve å bare kose meg og ha fokus på minste. Trille turer og være sammen før barnehagestart i august❤️

11dpo! Blenda! Jaja. Da går det mot ny syklus. Men denne gangen gidder jeg ikke legge noe i den prøvingen. Slitsomt å ha dette fokuset. Skal ha 9uker nå med ferie og foreldrepermisjon så skal prøve å bare kose meg og ha fokus på minste. Trille turer og være sammen før barnehagestart i august❤️
Det hørtes sunt ut❤️ så deilig med perm og ferie på sommeren nå!

Tiden går så sakte. Tester ut Ovitrelle. 10 dager siden i dag og har hatt lik teststrek i 3 dager nå. Kan ikke hjelpe for å få et lite håp om at der kanskje er kroppen som har begynt å produsere litt hcg selv. Men er bare 8dpo, så prøver å si til meg selv at det er ønsketenking.
Åh, her er vi i en ganske lik båt, er selv på dpo 8 og tatt ovitrelle, har ganske lik strek som deg. La oss håpe på at testene blir sterkere snart!

Back
Topp