Åhhh føler med deg altså, men ja, svømmere på forhånd kan bli veldig bra det! Men med egne øyer var den sterkere i dag? Kanskje EL er der i kveld da? Jeg fikk 100% EL i går kveld etter kl 19 engang for jeg hadde helt syke smerter! Kjentes som rier. Gav seg til midnatt så vi fikk inn en siste dans... jeg kastet inn håndkleet etter i natt, det ble siste gangen, nå må det hviles der nedeAiai har nå liggi på topp i 12 timer, så spørs om EL blir i morgen eller på fredag. Streken var egentlig sterkere i dag enn i går, men appen drev og ga den 9,5 som score (skulle sikkert hatt sånn 12 hvis det var mulig). Fredag reiser jeg offshore, men det viktigste er jo å ha fått inn noen svømmere på forhånd. Og på forhånd har det blitt mye av denne gangen siden jeg hadde en feilet EL i helgenDette ble jo en lang peak allikevel! Men TR blir jo 24. eller 25., så jeg kan settes på "Byttet gruppe" nå
Vis vedlegget 462397

Ahh, da ble det ny IKM-uke, ja, mulig det blir det her og, men sist kom jo mens tidligere... så får bare henge her så lenge. Håper du oppdaterer oss litt her og, men jeg prøver å følge med i de andre gruppene også

Jeg vet du er sliten i håpet denne PP, men vi heier på egget her
Har vært mye smerter ved EL og mens etter jeg fjernet spiralen, så noe godt gjorde den.. hvordan går det der?
Håper det ikke varer så lenge med smertene
For jeg er jo bare 2dpo, men i går va jeg bare glad for å være over i dpo-land. Det går treigest mellom 3-7 sikkert? Uff, er det like ille mens hver gang altså? Jeg var sengeliggende med voksenbleie og sterke smertestillende hver mens i begynnelsen (etter uttak av spiral) men for hver runde nå har det heldigvis blitt bedre. Men denne runden SKAL du bli gravid! Når begynner du med testingen?