♡ IKM Uke 25 ♡

Jeg kjenner ikke så mye symptomer pga myomet mitt, men har bare hatt litt EL slim på sånn torsdag og fredag, men ingenting i går og i dag :rolleyes:

Hadde jeg hatt fast syklus nå hadde det passet så perfekt inn i ferieplanene mine! :( Skal nesten 3 uker til Italia og ville fått EL uken med samboer og _ingen_ TR i løpet av turen. Det her er jo litt nedtur :arghh:
Åhhh så typisk at det ikke blir som man ønsker :confused: Men 3 uker i Italia høres fantastisk ut, med eller uten tr :drunken_smilie hvor skal dere?

Jeg har hatt pleid å ha sånn 3 dager LH topp, men denne gangen har jeg hatt litt rare målinger. Tror dere at jeg hadde en EL topp natt til fredag eller tidlig fredag? Eller burde jeg bare fortsette å teste videre? For i så fall har jeg hatt EL på dag 10 eller 11. Skulle hatt EL i morgen, men nå er jo verdiene lave igjen.
Hvis du testet jevnlig ville jeg fortsatt å teste, mine har pleid å variere sånn der lenge før :Heartpink Du pleier ikke merke så mye tegn du?

Endelig ser det ut som det kom bittelitt mer farge på streken nå for første gang denne uken! Håååååper den stiger nå :arghh: (tester 2-3 ganger om dagen, men bare lagt inn en, fordi de har vært like). Nederste fra i stad:
IMG_4542.jpeg

Åhhh så typisk at det ikke blir som man ønsker :confused: Men 3 uker i Italia høres fantastisk ut, med eller uten tr :drunken_smilie hvor skal dere?
Reiser først ned noen dager alene med samboer til Roma, også reiser vi og møter resten av min familie i Firenze området etterpå :) Det er ikke før i september, så om vi fortsatt prøver da passer det veldig bra å være alene med samboer i Roma :)

Hvis du testet jevnlig ville jeg fortsatt å teste, mine har pleid å variere sånn der lenge før :Heartpink Du pleier ikke merke så mye tegn du?
Nei, merker veldig lite :smiley-ashamed004 Opplevde murringer for første gang forrige måned når egget slapp fra venstre eggleder. Før det visste jeg ikke hva folk mente med murringer haha. Ikke merket noe sånt denne måneden så gjetter det er høyre som er i arbeid denne måneden. Høyre egglederen min ligger dyttet opp av myomet (myomet går fra navlen og til høyre hofte), men den er ellers fin og har nok med egg så :)

Reiser først ned noen dager alene med samboer til Roma, også reiser vi og møter resten av min familie i Firenze området etterpå :) Det er ikke før i september, så om vi fortsatt prøver da passer det veldig bra å være alene med samboer i Roma :)
Høres helt nydelig ut :drunken_smilie Håper det blir ferie med liten spire i magen :Heartpink

Denne syklusen her gjør meg forvirret. Nå er jeg på CD18. De siste dagene har jeg hatt flere symptomer på EL med stikninger på venstre side. Temperaturen har steget litt, men usikker på om den har steget nok til at EL faktisk har vært. Jeg får bare vente og se. Vi har holdt oss til aksjer annenhver dag en god stund nå så bør treffe EL når den kommer/har kommet iallefall..
1000010170.jpg

Nei, merker veldig lite :smiley-ashamed004 Opplevde murringer for første gang forrige måned når egget slapp fra venstre eggleder. Før det visste jeg ikke hva folk mente med murringer haha. Ikke merket noe sånt denne måneden så gjetter det er høyre som er i arbeid denne måneden. Høyre egglederen min ligger dyttet opp av myomet (myomet går fra navlen og til høyre hofte), men den er ellers fin og har nok med egg så :)
Ja ikkesant, husker jo du sa du merket lite :Heartpink Godt å vite om masse egg da :Heartpink Tatt noen fler i kveld?

Den ligger og vingler litt høyere enn normalt men ikke veldig høyt, så vet ikke helt hva jeg skal få ut av disse verdiene her.Vis vedlegget 462268
Ja, nesten samme som her.. dine er litt sterkere enn siste min. Blir forhåpentligvis i morgen på oss da.

ChatGPT er alltid så støttende og trekker ofte frem det positive. Den sier blandt annet at EL på CD17-21 er helt normalt og vanlig for kvinner over 30 år og ofte etter hormonspiral. Han sier at det at jeg går fra veldig opp-og-ned LH-verdier til sakte LH-stigning = kan tyde på bedre eggmodning. En sakte og jevn LH-stigning kan tyde på:
  • Stabil østrogenoppbygging, noe som gjerne gir en mer moden og kvalitetssterk eggløsning.
  • At kroppen ikke stresser frem eggløsning, men tar seg tid til å modne eggsekken ordentlig.
  • Mindre hormonkaos eller ubalanse enn når LH hopper veldig brått.
*..A girl can hope* :couchpotato:

Så rart.. skulle jo nesten tro du hadde toppen i løpet av gårsdagen, men samtidig testet du jo jevnt gjennnom dagen til at den burde vært fanget opp. Vi må høre med orakelet @Ametyst83 !

Jeg tror jeg ville ha fortsatt å teste litt i dagene fremover bare for å være sikker.
Ser ut som du har hatt topp mellom 10:30 og 4:40? Siden den var såpass på kl 10:30.. Hva tenker du selv? Noen ganger har man en kort topp..

Ser ut som du har hatt topp mellom 10:30 og 4:40? Siden den var såpass på kl 10:30.. Hva tenker du selv? Noen ganger har man en kort topp..
Det kan jo faktisk hende at toppen var da ja. Det kilte veldig mye i magen rundt høyre eggleder i går rundt middagstider/kveld, så godt mulig egget slapp da :) Litt nøyere regnet ut blir det jo CD13 som ikke er alt for tidlig. Litt tidlig da.

Det kan jo faktisk hende at toppen var da ja. Det kilte veldig mye i magen rundt høyre eggleder i går rundt middagstider/kveld, så godt mulig egget slapp da :) Litt nøyere regnet ut blir det jo CD13 som ikke er alt for tidlig. Litt tidlig da.
13 er en fin tid :Heartred Egget vil ikke slippe om det ikke er modent.. Heier masse på at egget blir befruktet :gen014

Back
Topp