Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at dere har noen gode aksjerJeg var faktisk ikke klar over at dagen før el var SÅ viktig..
Her med dag 2 før el også
Ja, eller ble gravid Juni. Ble 39 novemberHvor gammel var du da? 39?
Interessant å høre og litt beroligende![]()
Samme som deg her 3 dager før EL (ble kjemisk, men det har vel andre årsaker)Jeg tenker at dere har noen gode aksjerjeg ble som nevnt tidligere gravid for første gang på over 1,5år tre dager før el, og som du ser @mamat2prinsesser&4prinser ble gravid med aksjer en gang, på el-dagen. Så håpet må man ha
![]()
Jeg tenker at dere har noen gode aksjerjeg ble som nevnt tidligere gravid for første gang på over 1,5år tre dager før el, og som du ser @mamat2prinsesser&4prinser ble gravid med aksjer en gang, på el-dagen. Så håpet må man ha
![]()

Samme her, ble gravid 3,5 dag før, ble SA, men det handlet nok mer om hormonene mine etter pstav!Nå siste gang ble jeg gravid med sex 3 dager før EL, men mistet spiren i januarSjansen er størst for spire med sex i dagene før EL, og ikke på EL-dagen
![]()
Hadde kjempetrua forrige syklus! Men ble dritskuffet da mensen kom 10dpo - aldri opplevd den kom så tidigDPO-landet nærmer seg med stormskritt. Er det noen som har på følelsen at det kommer til å klaffe denne måneden?![]()

Ja nå husker jeg du fortalte flere av disse tingene! Utrolig kult, virker alt for mye sammentreff til å være tilfeldigSå glad du ble så glad for detJeg er også født den 18/11, møtte samboeren min 11 august 2007
Det er helt sprøtt
Tenker at det her må være vårt store tall jenter
Termin på Januar babyen(kjemisk) som jeg ble gravid med nå var 11/1. Nå går vi inn i PP11, PP 1 etter kjemisk med ny mens Termin som blir 11 Februar.. Og er Gravid nå, men termin blir 15 Februar
Og nå fant jeg at barnevogna vi ønsker oss er satt ned fra 13 tusen til 11 tusen..
Så plutselig dukket et notat opp på tlf helt uten videre. Hadde ikke vært på notater ikke så langt ned som det ligger heller og det var om tallet 11.. Notatet er fra 2024 lagret kl 11:16
Vis vedlegget 462233

Ikke sant, er veldig morsomtJa nå husker jeg du fortalte flere av disse tingene! Utrolig kult, virker alt for mye sammentreff til å være tilfeldig
Selvfølgelig er du skorpion du som er ADHD og fibro og overtroisk![]()
Er så mye vi ikke vet mellom himmel og jord.
Men jeg skjønner det godt. Det høres litt ut som det er flere ting nå og at det at han ikke kom hjem ble toppen av isfjellet som veltet alt over. Tror det er lett for menn å bli sittende litt på sidelinjen siden de ikke kjenner på alt som skjer i kroppen når kroppen gjør seg klar for graviditet. Det er iallfall det samboeren min sa til meg.Føler liksom at vi ikke har noen tid å miste, og så vet han så lite om noe egentlig.. han har ikke interesse og ofte føler jeg det som at det er kun jeg som vil ha en til. Og det er også en vond følelse. Ble bare så oppgitt og lei i går kveld.
Første kjemiske min var 5 eller 6 dager før EL (usikker på EL dagen bare). Har hørt at det er sædcellene som ville blitt til jenter som kan leve så lenge. Vet ikke om det stemmer daSamme som deg her 3 dager før EL (ble kjemisk, men det har vel andre årsaker)

Ååå skjønner at det må føles sårt og tungt jaFøler liksom at vi ikke har noen tid å miste, og så vet han så lite om noe egentlig.. han har ikke interesse og ofte føler jeg det som at det er kun jeg som vil ha en til. Og det er også en vond følelse. Ble bare så oppgitt og lei i går kveld.
Og spesielt om man kjenner på tiden som presser på
Håper sååå inderlig det klaffer for deg nå, så blir presset med prøvinga ut av verden 

Ja det er sant.. det er mye.. tidspresset, redselen for at det ikke blir en til og opplevelsen av manglende interesse og engasjement hos mannen. Og ikke minst de store skuffelsene gang på gang med negative tester. Stor kred til alle som har stått i det her mye lenger enn megMen jeg skjønner det godt. Det høres litt ut som det er flere ting nå og at det at han ikke kom hjem ble toppen av isfjellet som veltet alt over. Tror det er lett for menn å bli sittende litt på sidelinjen siden de ikke kjenner på alt som skjer i kroppen når kroppen gjør seg klar for graviditet. Det er iallfall det samboeren min sa til meg.

Så rart.. skulle jo nesten tro du hadde toppen i løpet av gårsdagen, men samtidig testet du jo jevnt gjennnom dagen til at den burde vært fanget opp. Vi må høre med orakelet @Ametyst83 !Jeg har hatt pleid å ha sånn 3 dager LH topp, men denne gangen har jeg hatt litt rare målinger. Tror dere at jeg hadde en EL topp natt til fredag eller tidlig fredag? Eller burde jeg bare fortsette å teste videre? For i så fall har jeg hatt EL på dag 10 eller 11. Skulle hatt EL i morgen, men nå er jo verdiene lave igjen.
Jeg var ute med jobben fredag kveld og var ikke hjemme før litt etter midnatt. Derfor tok jeg en test litt midt på dagen på fredagen og litt sent dagen etter.Så rart.. skulle jo nesten tro du hadde toppen i løpet av gårsdagen, men samtidig testet du jo jevnt gjennnom dagen til at den burde vært fanget opp. Vi må høre med orakelet @Ametyst83 !
Jeg tror jeg ville ha fortsatt å teste litt i dagene fremover bare for å være sikker.
Ja kjemiske kan nok gjøre at syklusen er litt ustabil. Du vil nok få el, men kanskje ikke til samme tid som ellers. Kanskje kroppen prøvde nå, men så gikk det ikke, og så prøver den igjen senere. Har du fremdeles el symptomer?Jeg var ute med jobben fredag kveld og var ikke hjemme før litt etter midnatt. Derfor tok jeg en test litt midt på dagen på fredagen og litt sent dagen etter.
Kan det være at kjemisk forrige måned gjør at den blir litt rar kanskje, eller at jeg ikke får EL i det hele tatt?
Drakk ikke så mye. Skulle jo fått på besøk av samboeren min sin muslimske familie i helgen, men de måtte endre planene i siste liten.
Jeg kjenner ikke så mye symptomer pga myomet mitt, men har bare hatt litt EL slim på sånn torsdag og fredag, men ingenting i går og i dagJa kjemiske kan nok gjøre at syklusen er litt ustabil. Du vil nok få el, men kanskje ikke til samme tid som ellers. Kanskje kroppen prøvde nå, men så gikk det ikke, og så prøver den igjen senere. Har du fremdeles el symptomer?