Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble gravid med aksjer tre dager før (da hadde man prøvd i over 1,5år med veldig bra tilrettelagte aksjer uten hell, og så klaffet det den gangen jeg ikke var helt motivert)Ikke helt forberedt på at jeg skulle få positiv test i dag, men da blir det el i morgen allerede på cd12! Blir stresset for vi har jo bare lagt aksjer i forgårsMen skal få inn aksjer i dag og i morgen også, så kanskje det er håp likevel.
Det er godt å høre! Selvfølgelig ikke at du hadde en exu daJeg ble gravid med aksjer tre dager før (da hadde man prøvd i over 1,5år med veldig bra tilrettelagte aksjer uten hell, og så klaffet det den gangen jeg ikke var helt motivert)
Dessverre var det exu, så er tilbake på prøver-forumet, men det hadde ikke noe med aksjene å gjøre![]()
Leit at det ikke klaffet. Hvordan merket du at det var en exu forresten? Kanskje dumt spørsmål, men er helt grønn på det 
Ja fikk til og med lagt inn før jobb i dagHerlig!! Heldig som er der nå, hadde dere lagt inn aksjer annenhver dag?
Her virker det nesten så symptomene mine på EL bare forsvant.. så nå skjønner jeg ingenting og er bare sur og lei (allerede).
Skal ta en test mellom kl. 11-15, men etter gårsdagen med de svakeste EL-testene i min historie så ble jeg så demotivert.
ååå hvordan var testen i dag, har du tatt?
Merket lite til det. Begynte å spotte en torsdag etter jobb, økte på med blødning fredag og lørdag. Så da var jeg sikker på at det var SA (mye friskt blod og koagler). Men da testen var like sterk på onsdagen uten å vise tegn til å bli svakere (og hcg var 8200 på mandagen), så fikk de presset meg inn på privat ul. Da fant de foster på eggleder, så ble operasjon og fjerning samme kveldDet er godt å høre! Selvfølgelig ikke at du hadde en exu daLeit at det ikke klaffet. Hvordan merket du at det var en exu forresten? Kanskje dumt spørsmål, men er helt grønn på det
![]()
(jeg var 7+4 da dette ble gjort, overlegen var overrasket over at jeg ikke hadde hatt noe særlig smerter)Jeg tror jeg ville ha discarded den tempen på cd14 hvis du var syk daNå begynner sykdommen å roe seg ned her og temperaturen har falt ned på nivå der jeg pleier å ligge før EL. Så det virker som EL er forsinket og at FF er litt forvirret etter temperaturen under sykdom.
Vis vedlegget 462150
da ser grafen litt bedre ut, ikke uvanlig at el blir forsinket ved sykdom Åhh skjønner.. Veldig leit å høreMerket lite til det. Begynte å spotte en torsdag etter jobb, økte på med blødning fredag og lørdag. Så da var jeg sikker på at det var SA (mye friskt blod og koagler). Men da testen var like sterk på onsdagen uten å vise tegn til å bli svakere (og hcg var 8200 på mandagen), så fikk de presset meg inn på privat ul. Da fant de foster på eggleder, så ble operasjon og fjerning samme kveld(jeg var 7+4 da dette ble gjort, overlegen var overrasket over at jeg ikke hadde hatt noe særlig smerter)
Magefølelsen sa meg at noe var galt.
Går det bra med deg nå?Joda, fysisk går det bra, men var en kjip trøkk å få etter så lang prøving og endelig positiv testÅhh skjønner.. Veldig leit å høreGår det bra med deg nå?
så det går litt opp og ned egentlig 
Det skjønner jeg veldig godt! Orker ikke helt tanken på at det skulle gå gale etter å endelig få en positiv test.. men med min alder (40) så er jo sjansen ganske høy for at det ikke går veien, så jeg burde nok forberede meg på det.Joda, fysisk går det bra, men var en kjip trøkk å få etter så lang prøving og endelig positiv testså det går litt opp og ned egentlig
sliter med troen på at det skal klaffe igjen da
![]()

Jeg viste ikke det var mulig, men det skal jeg gjøre. Jeg har ikke tracket så mye EL i mitt liv så alt som avviker fra 27 dagers syklus gjør meg forvirretJeg tror jeg ville ha discarded den tempen på cd14 hvis du var syk dada ser grafen litt bedre ut, ikke uvanlig at el blir forsinket ved sykdom
![]()
Men begynner å se noen mønster nå.Håper vi blir en gruppe med MANGE positive testerDet skjønner jeg veldig godt! Orker ikke helt tanken på at det skulle gå gale etter å endelig få en positiv test.. men med min alder (40) så er jo sjansen ganske høy for at det ikke går veien, så jeg burde nok forberede meg på det.
Håper det klaffer for deg denne runden![]()
Forstår det, men temping er helt genialt mtp å finne el hvis man får en god rutine på detJeg viste ikke det var mulig, men det skal jeg gjøre. Jeg har ikke tracket så mye EL i mitt liv så alt som avviker fra 27 dagers syklus gjør meg forvirretMen begynner å se noen mønster nå.

Ja, enig. Det er gøy når jeg har gjort det noen måneder nå og har litt å sammenligne med. Hvordan ligger du an?Forstår det, men temping er helt genialt mtp å finne el hvis man får en god rutine på det![]()
Min tøyser litt, den røde diamanten er ikke reel (den forsvinner imorgen, tipper jeg)Ja, enig. Det er gøy når jeg har gjort det noen måneder nå og har litt å sammenligne med. Hvordan ligger du an?
What! Tidligere og tidligere for hver gang joooIkke helt forberedt på at jeg skulle få positiv test i dag, men da blir det el i morgen allerede på cd12! Blir stresset for vi har jo bare lagt aksjer i forgårsMen skal få inn aksjer i dag og i morgen også, så kanskje det er håp likevel.
Hva skjer? Svømmerne ligger nok sikkert helt klare fra i forigårs, men det er alltids en betryggende følelse med fylte lager 
Wow! Bra jobba!! Testen kl 13 i dag var nesten helt blank! Aldri opplevd å få så svake EVER! Så skjønner ingenting. Dere fyker jo fra meg med eggene deres heeeeeerJa fikk til og med lagt inn før jobb i dagååå hvordan var testen i dag, har du tatt?
![]()

Hva betyr den røde diamanten?Min tøyser litt, den røde diamanten er ikke reel (den forsvinner imorgen, tipper jeg)
Håper på positiv el-test om 3-5dager, da følger jeg vanlig syklus![]()
Den merker en tempøkning, mtp om el har vært. Men det har den ikkeHva betyr den røde diamanten?
Krysser fingrene for at du følger vanlig syklus![]()
så regner med at temp går ned imorgen Ja det er jo helt sprøtt! Men tar dette mye heller enn cd22/23What! Tidligere og tidligere for hver gang joooHva skjer? Svømmerne ligger nok sikkert helt klare fra i forigårs, men det er alltids en betryggende følelse med fylte lager
![]()