♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5

@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5

@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05

Hvordan går det med dere?❤️

IKM i går, tok tester nå og de er neg :sad010 Så da er det nok bare og vente på TR og pp 9 :Heartred

Så lei meg for negative tester, det er så utrolig kjipt :( Ønsker deg masse lykke til i neste pp❤️

Fortsatt ikke noe mensen her, men er jo ikke gravid. Blir gal!!
Har i går og i dag fått litt brunt på papiret noen ganger, men det er jo ikke mensen....

Kjipt med negative tester og at mensen drøyer, en vil jo helst bare fortest mulig igang med en ny PP:shifty: Håper mensen kjappere seg og setter igang snart:angelic: Ønsker deg masse, masse lykke til I en ny pp❤️

Da takker jeg alle for hyggelig selskap gjennom disse ukene:smiley-angelic003 Gratulerer så mye til de som ble gravide:cool05:gen014:love017:happy093:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink Og til alle oss som ikke fikk de magiske to strekene, ønsker jeg masse lykke til i en ny PP:Heartred Håper vi alle ender opp med en liten februarskatt i magen:smiley-angelic001:love7

Da takker jeg alle for hyggelig selskap gjennom disse ukene:smiley-angelic003 Gratulerer så mye til de som ble gravide:cool05:gen014:love017:happy093:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink Og til alle oss som ikke fikk de magiske to strekene, ønsker jeg masse lykke til i en ny PP:Heartred Håper vi alle ender opp med en liten februarskatt i magen:smiley-angelic001:love7
Takk for at du tok ansvar for en super gruppe :love017 Masse lykke til videre med prøvingen eller graviditeten alle sammen :Heartred

Back
Topp