♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Er det noen her som har erfaring med progesteron eller andre midler? Jeg er redd for å oppleve en ny SA, og gynekologen min sa forrige gang at jeg kanskje burde begynne med progesteron neste gang jeg ble gravid. Noen erfarne damer på dette temaet her? :Heartpink

Hei! Kan jeg være med her?

Knøtta88 36 - B3- PP0 - EL 9/5 - IKM 22/5

Kanskje litt feil å kalle meg en prøver, men det er så hyggelig med forum når tankene spinner. :)

Vi har egentlig ikke prøvd aktivt, men var litt uforsiktige, og jeg har fått en svaaak svak strek på Make Sure test.

I dag er det IKM-dato, og streken har blitt bittelitt sterkere. Tør ikke håpe for mye, men håper litt. :) Her er testene:Vis vedlegget 461020

Så i mitt tilfelle var det ikke snev av strek 10 dpo. 11 dpo var den bare som en svaaak skyggestrek som så vidt kunne ses hvis jeg holdt streken i en bestemt vinkel foran vinduet. Hehe.
Men litt skeptisk til om dette vil gå bra, siden de er så svake. :nailbiting:

Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :love7 :smiley-bounce015:dance011:dance008:cool05:gen014:talk017 Setter deg på gravid❤️

@Matilde_ - 30 - B1 - PP8 - EL 10.05 - IKM 23.05

Hvordan går det med deg?❤️

Jeg fikk mensen i går så da er PP5 i gang.

Dritt med TR :bored: Er så kjipt, men samtidig godt å starte med en ny pp❤️ Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter nå:smiley-angelic001:Heartred

@Matilde_ - 30 - B1 - PP8 - EL 10.05 - IKM 23.05

Hvordan går det med deg?❤️
Takk som spør :Heartpink Fortsatt negative tester... Har ikke fått TR enda, men har prøvd Lutinus denne syklusen for å forlenge lutealfasen, så kan være den blir litt forsinket. 13 dpo idag, har vanligvis en lutealfase på 10-11 dager, så den virker jo om ikke annet. Denne gangen har skuffelsen vært ekstra stor. Vet det sies at alt innenfor 1 år regnes som normalt, men skal innrømme at det har tatt lengre tid enn det jeg trodde. Kjenner på en bekymring for om det er noe galt. Det blir vanskeligere å holde motet oppe, spesielt når man aldri har fått en positiv test.

Takk som spør :Heartpink Fortsatt negative tester... Har ikke fått TR enda, men har prøvd Lutinus denne syklusen for å forlenge lutealfasen, så kan være den blir litt forsinket. 13 dpo idag, har vanligvis en lutealfase på 10-11 dager, så den virker jo om ikke annet. Denne gangen har skuffelsen vært ekstra stor. Vet det sies at alt innenfor 1 år regnes som normalt, men skal innrømme at det har tatt lengre tid enn det jeg trodde. Kjenner på en bekymring for om det er noe galt. Det blir vanskeligere å holde motet oppe, spesielt når man aldri har fått en positiv test.

Skjønner det tar på, når prøvingen drar litt ut i tid❤️ Brukte selv 7PP sist gang når vi prøvde på mini- en blir lei seg og litt motløs for hver mnd det ikke går :confused: Nå mistet jeg 3 ganger ila de 7PP, så fikk positive tester, men mistet. Håper spiren sitter i neste PP for deg❤️:smiley-angelic001 Klemmepå:hug013

Hvordan går det med dere?❤️

@Nammen - 31 - B2 - pp1 - EL 13/05 - IKM 24/05
@LiseMerethe - 30 - B2 - PP8 - EL 8/05 - IKM 24/05

Last edited:
Tr kom dessverre :dead:
Er så dritt med TR, men i det minste godt å være igang med en ny PP og en ny sjanse til bebis❤️ Masse lykke til i neste PP❤️❤️❤️

Hvordan går det med dere?❤️

@Mumle - 34 - B2 - PP 5 - EL 10/05 - IKM 24/05
@Nammen - 31 - B2 - pp1 - EL 13/05 - IKM 24/05

@LiseMerethe - 30 - B2 - PP8 - EL 8/05 - IKM 24/05
Ikke no TR enda, hvis den ikke kommer i løpet av dagen tar jeg en test i morgen tidlig :nailbiting: :signs003 Har kjent på ulike ting som jeg er spent på om kan ha vært tidlige tegn :smiley-angelic001 men samtidig har jeg litt varierende sykluser (28-35 dager) siden vi er i pp 8 så har jeg sliti med og ta g-test før ikm, da frykten for om det ikke går denne pp igjen. Merker alt begynner og tynge litt på psyken, da det tok kun 5 pp med eldstemann :Heartred

Skjønner det tar på, når prøvingen drar litt ut i tid❤️ Brukte selv 7PP sist gang når vi prøvde på mini- en blir lei seg og litt motløs for hver mnd det ikke går :confused: Nå mistet jeg 3 ganger ila de 7PP, så fikk positive tester, men mistet. Håper spiren sitter i neste PP for deg❤️:smiley-angelic001 Klemmepå:hug013
Takk for det, håper den sitter for deg også :Heartpink Du kan sette meg på TR nå.

@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5

@Grasstusten13 - 27 - B2 - PP1 - EL 1/5 - IKM 16/5

@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5

@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05

@Mymlens - 26 - B3- PP1 - EL 7/5 - IKM 22/5.

Kan ikke se at jeg har fått noen oppdateringer fra dere?❤️

@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5

@Grasstusten13 - 27 - B2 - PP1 - EL 1/5 - IKM 16/5

@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5

@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05

@Mymlens - 26 - B3- PP1 - EL 7/5 - IKM 22/5.

Kan ikke se at jeg har fått noen oppdateringer fra dere?❤️
Joda, vi ble enige om at jeg venter på tante rød :hilarious: Men du kan godt sette meg på TR for å ha case closed, ev byttet uke. Er så usikker på syklusen min, CD 38 i dag uten tegn på tr eller positiv test

Joda, vi ble enige om at jeg venter på tante rød :hilarious: Men du kan godt sette meg på TR for å ha case closed, ev byttet uke. Er så usikker på syklusen min, CD 38 i dag uten tegn på tr eller positiv test

Sorry, følger ikke med på alle nickene :sorry: :Heartred Jeg kan fint vente med å sette deg opp på TR?❤️ Jeg prøver å følge opp gruppen, da noen ikke har latt høre fra seg:angel5 Vet du når du hadde EL? Tester du med el-tester/temper?❤️

Sorry, følger ikke med på alle nickene :sorry: :Heartred Jeg kan fint vente med å sette deg opp på TR?❤️ Jeg prøver å følge opp gruppen, da noen ikke har latt høre fra seg:angel5 Vet du når du hadde EL? Tester du med el-tester/temper?❤️
Tester med el-tester, men har aldri fått positiv til tross for 2 barn og en kjemisk. Bestilte et termometer i går for å tempe, så får jeg prøve det neste syklus. Sett meg på byttet uke, virker som at denne syklusen blir mye lengre enn jeg trodde :dead:

Tester med el-tester, men har aldri fått positiv til tross for 2 barn og en kjemisk. Bestilte et termometer i går for å tempe, så får jeg prøve det neste syklus. Sett meg på byttet uke, virker som at denne syklusen blir mye lengre enn jeg trodde :dead:

Skal ikke være lett❤️ Kan anbefale temping på det sterkeste :) Da vet en iallefall hvor en er i syklusen og slipper å lure❤️ Masse lykke til videre❤️

Back
Topp