Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Kan jeg være med her?
Knøtta88 36 - B3- PP0 - EL 9/5 - IKM 22/5
Kanskje litt feil å kalle meg en prøver, men det er så hyggelig med forum når tankene spinner.
Vi har egentlig ikke prøvd aktivt, men var litt uforsiktige, og jeg har fått en svaaak svak strek på Make Sure test.
I dag er det IKM-dato, og streken har blitt bittelitt sterkere. Tør ikke håpe for mye, men håper litt.Her er testene:Vis vedlegget 461020
Så i mitt tilfelle var det ikke snev av strek 10 dpo. 11 dpo var den bare som en svaaak skyggestrek som så vidt kunne ses hvis jeg holdt streken i en bestemt vinkel foran vinduet. Hehe.
Men litt skeptisk til om dette vil gå bra, siden de er så svake.![]()

Setter deg på gravidDa er det bare å sette meg på tr, den dukket opp i natt.
Takk for en flott jobb, @mamat2prinsesser&4prinser!Ble en del flere når det ble dobbeltgruppe
Lykke til videre alle sammen
![]()

Jeg fikk mensen i går så da er PP5 i gang.
Er så kjipt, men samtidig godt å starte med en ny pp

Tusen takk! Jeg er så innmari redd for exu, eller SA som sist, pga svake steker. Dagens test viste ingen stigning fra i går. Klarer ikke å tenke at jeg er gravid, men er jo det enn så lenge.Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
Setter deg på gravid
![]()
Det er rart å tenke på. Håper for alle dere andre også!
Takk som spør@Matilde_ - 30 - B1 - PP8 - EL 10.05 - IKM 23.05
Hvordan går det med deg?![]()
Fortsatt negative tester... Har ikke fått TR enda, men har prøvd Lutinus denne syklusen for å forlenge lutealfasen, så kan være den blir litt forsinket. 13 dpo idag, har vanligvis en lutealfase på 10-11 dager, så den virker jo om ikke annet. Denne gangen har skuffelsen vært ekstra stor. Vet det sies at alt innenfor 1 år regnes som normalt, men skal innrømme at det har tatt lengre tid enn det jeg trodde. Kjenner på en bekymring for om det er noe galt. Det blir vanskeligere å holde motet oppe, spesielt når man aldri har fått en positiv test.Takk som spørFortsatt negative tester... Har ikke fått TR enda, men har prøvd Lutinus denne syklusen for å forlenge lutealfasen, så kan være den blir litt forsinket. 13 dpo idag, har vanligvis en lutealfase på 10-11 dager, så den virker jo om ikke annet. Denne gangen har skuffelsen vært ekstra stor. Vet det sies at alt innenfor 1 år regnes som normalt, men skal innrømme at det har tatt lengre tid enn det jeg trodde. Kjenner på en bekymring for om det er noe galt. Det blir vanskeligere å holde motet oppe, spesielt når man aldri har fått en positiv test.
Klemmepå
Tr kom dessverreHvordan går det med dere?
@Mumle - 34 - B2 - PP 5 - EL 10/05 - IKM 24/05
@Nammen - 31 - B2 - pp1 - EL 13/05 - IKM 24/05
@LiseMerethe - 30 - B2 - PP8 - EL 8/05 - IKM 24/05

Er så dritt med TR, men i det minste godt å være igang med en ny PP og en ny sjanse til bebisTr kom dessverre![]()
Ikke no TR enda, hvis den ikke kommer i løpet av dagen tar jeg en test i morgen tidligHvordan går det med dere?
Har kjent på ulike ting som jeg er spent på om kan ha vært tidlige tegn
men samtidig har jeg litt varierende sykluser (28-35 dager) siden vi er i pp 8 så har jeg sliti med og ta g-test før ikm, da frykten for om det ikke går denne pp igjen. Merker alt begynner og tynge litt på psyken, da det tok kun 5 pp med eldstemann 
Du kan bare sette meg på tr. Negativ test. Tr kommer nok i løpet av helgenHvordan går det med dere?
Takk for det, håper den sitter for deg ogsåSkjønner det tar på, når prøvingen drar litt ut i tidBrukte selv 7PP sist gang når vi prøvde på mini- en blir lei seg og litt motløs for hver mnd det ikke går
Nå mistet jeg 3 ganger ila de 7PP, så fikk positive tester, men mistet. Håper spiren sitter i neste PP for deg
Klemmepå
![]()
Du kan sette meg på TR nå.Joda, vi ble enige om at jeg venter på tante rød@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5
@Grasstusten13 - 27 - B2 - PP1 - EL 1/5 - IKM 16/5
@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5
@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05
@Mymlens - 26 - B3- PP1 - EL 7/5 - IKM 22/5.
Kan ikke se at jeg har fått noen oppdateringer fra dere?![]()
Men du kan godt sette meg på TR for å ha case closed, ev byttet uke. Er så usikker på syklusen min, CD 38 i dag uten tegn på tr eller positiv testJoda, vi ble enige om at jeg venter på tante rødMen du kan godt sette meg på TR for å ha case closed, ev byttet uke. Er så usikker på syklusen min, CD 38 i dag uten tegn på tr eller positiv test
Jeg kan fint vente med å sette deg opp på TR?
Vet du når du hadde EL? Tester du med el-tester/temper?Tester med el-tester, men har aldri fått positiv til tross for 2 barn og en kjemisk. Bestilte et termometer i går for å tempe, så får jeg prøve det neste syklus. Sett meg på byttet uke, virker som at denne syklusen blir mye lengre enn jeg troddeSorry, følger ikke med på alle nickene![]()
Jeg kan fint vente med å sette deg opp på TR?
Jeg prøver å følge opp gruppen, da noen ikke har latt høre fra seg
Vet du når du hadde EL? Tester du med el-tester/temper?
![]()

Tester med el-tester, men har aldri fått positiv til tross for 2 barn og en kjemisk. Bestilte et termometer i går for å tempe, så får jeg prøve det neste syklus. Sett meg på byttet uke, virker som at denne syklusen blir mye lengre enn jeg trodde![]()