♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

10 dpo og blenda test med vanlig babyplan og makesure. Er det fortsatt håp? Noen som har fått positiv 11 dpo?

Er ennå håp, jeg fikk med bebis nr 5 først svakt positiv test sent om kvelden 10dpo:smiley-bounce012

Jeg har ikke meldt meg inn her, da vi er litt frem og tilbake på om vi egentlig prøver eller ikke på nr 3. Går ikke på prevensjon, så sånn sett prøver vi jo xD men tester ikke etter eggløsning. Jeg temper fordi klokka mi automatisk tar temp hver morgen. Så får jo i etterkant av eggløsning i alle fall ett vindu på 2-3 dager hvor den har skjedd. Jeg er i dag 8 eller 9 DPO tror jeg. Har følt meg litt rar i dag, men startet også med eksamen så vet ikke hva som er hva.
Men til poenget. Tok en test nå i kveld, fordi jeg ville sjekke pga. formen. legger ved bildene. Jeg føler jeg ser en ultrasvak strek, men usikker på om det er skygge? om jeg ser langs kanten sidelengs så er det rosa der hvor streken «starter» (håper den forklaringen gir mening). Jeg har ikke hatt skygger noe særlig før. Fikk litt sjokk da jeg ser den uten å myse og innenfor tiden på ordentlig. (litt verre med bilder) Vet jeg jo bare kan vente en dag eller to og ta en ny, men setter pris på litt hjelp til å tyde.

Vedlegg

• IMG_2407.jpeg
    IMG_2407.jpeg
    981,4 KB · Visninger: 84
  • IMG_2409.jpeg
    IMG_2409.jpeg
    520,4 KB · Visninger: 85
  • IMG_2410.jpeg
    IMG_2410.jpeg
    641,6 KB · Visninger: 84
Jeg har ikke meldt meg inn her, da vi er litt frem og tilbake på om vi egentlig prøver eller ikke på nr 3. Går ikke på prevensjon, så sånn sett prøver vi jo xD men tester ikke etter eggløsning. Jeg temper fordi klokka mi automatisk tar temp hver morgen. Så får jo i etterkant av eggløsning i alle fall ett vindu på 2-3 dager hvor den har skjedd. Jeg er i dag 8 eller 9 DPO tror jeg. Har følt meg litt rar i dag, men startet også med eksamen så vet ikke hva som er hva.
Men til poenget. Tok en test nå i kveld, fordi jeg ville sjekke pga. formen. legger ved bildene. Jeg føler jeg ser en ultrasvak strek, men usikker på om det er skygge? om jeg ser langs kanten sidelengs så er det rosa der hvor streken «starter» (håper den forklaringen gir mening). Jeg har ikke hatt skygger noe særlig før. Fikk litt sjokk da jeg ser den uten å myse og innenfor tiden på ordentlig. (litt verre med bilder) Vet jeg jo bare kan vente en dag eller to og ta en ny, men setter pris på litt hjelp til å tyde.

Jeg ser :smiley-bounce012 :excited001:happy093.

Syns den ser rosa ut! :woot: Syns også den var nokså tydelig på første og siste bilde :smiley-bounce012

Jeg ser ❤️

Det er jeg lei meg for :confused: Tungt når prøvingen drar ut i tid:sad010 Lenge å gå slik å vente helt til oktober, kanskje det hadde vært noe å gått til gynekolog privat?❤️ Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️
Vi sku gjerne gått privat, men nærmeste er 4 timer med tog unna. Og når vi allerede har to barn, og lite barnevakt så lar det seg ikke gjennomføre desverre :(

Vedlegg

• IMG_2415.jpeg
    IMG_2415.jpeg
    435 KB · Visninger: 53
  • IMG_2417.jpeg
    IMG_2417.jpeg
    715,8 KB · Visninger: 54
Tok nå på morgenen. Strimmel og Clearblue med kryss Ser ut som jeg er gravid enn så lenge i alle fall!

Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :love7 :love017 :cool05:gen014:dance011:talk017:binkybaby:hello2 Melder deg inn her, så legger jeg deg til som gravid:love7

@Mymlens - 26 - B3- PP1 - EL 7/5 - IKM 22/5

Hvordan går det med deg?❤️

@Mymlens - 26 - B3- PP1 - EL 7/5 - IKM 22/5

Hvordan går det med deg?❤️
Jeg vet egentlig ikke. Ikke positive tester, men om syklusen er helt på bærtur kan det også være en grunn. Ikke mensen enda, og heller ikke symptomer på den. Sett meg på TR du, så får vi bare tenke case closed. Så kan du fokusere på den nye IKM-gruppa. Håper det blir flere spirer der enn det ble her :joyful:

Hei, jeg har ikke meldt meg inn i denne gruppa, da jeg måtte ta en liten pause fra forum, fordi mislykkede forsøk gjorde meg deprimert og hyperfokusert på prosessen. :smiley-ashamed008

Men nå trenger jeg hjelp. Jeg hadde EL to dager senere enn vanlig denne syklusen. Akkurat 1 uke etter EL hadde jeg en liten blødning. Tenkte det kunne være festeblødning. Men hadde ny blødning to dager etter det igjen (litt mer enn dagene før), og regnet med mensen var på vei.
Nå har jeg testet positivt???o_O To dager etter siste blødning. Men tørr ikke bli glad, fordi jeg er redd pga blødningene som har vært. Noen som har hatt samme opplevelse?

Jeg vet egentlig ikke. Ikke positive tester, men om syklusen er helt på bærtur kan det også være en grunn. Ikke mensen enda, og heller ikke symptomer på den. Sett meg på TR du, så får vi bare tenke case closed. Så kan du fokusere på den nye IKM-gruppa. Håper det blir flere spirer der enn det ble her :joyful:

Nei, herregud, går fint det❤️ Venter bare til mens med å sette deg på TR, hvis du ønsker det?:happy119 Kjipt med negative tester:confused:

Hei, jeg har ikke meldt meg inn i denne gruppa, da jeg måtte ta en liten pause fra forum, fordi mislykkede forsøk gjorde meg deprimert og hyperfokusert på prosessen. :smiley-ashamed008

Men nå trenger jeg hjelp. Jeg hadde EL to dager senere enn vanlig denne syklusen. Akkurat 1 uke etter EL hadde jeg en liten blødning. Tenkte det kunne være festeblødning. Men hadde ny blødning to dager etter det igjen (litt mer enn dagene før), og regnet med mensen var på vei.
Nå har jeg testet positivt???o_O To dager etter siste blødning. Men tørr ikke bli glad, fordi jeg er redd pga blødningene som har vært. Noen som har hatt samme opplevelse?
Jeg har aldri vært gravid selv, men jeg har lest her inne om flere som har hatt såpass mye blødning at de har trodd det var mens, og alt har gått bra :) Gratulerer! :smiley-bounce012

Gratulerer så mye med spiren:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartpink:hello2:Heartblue:cool05:dance011Vet om flere som har hatt en slik festblødning du beskriver her, men har aldri opplevd festeblødning selv- vi prøver på vårt syvende barn, så:hilarious: Kroppene våre er så forskjellige, og fint er det og kunne dele erfaringene våre❤️

Back
Topp