Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi se der ja, ingen tvil om den streken neiGratulerer så masse
![]()
Krysser fingrene for degÅååh, har så masse mensen murringer om dagen altså! Spiser mye mer enn jeg pleier også, blir fort sulten igjen, masse utflod for ikke å snakke om hodepine fra en annen verden. Pluss at jeg føler meg i skikkelig elendig form, og det gjorde jeg også når jeg fant ut at jeg var gravid sist. Så nååå håper jeg at jeg kan få se 2 streker i morgen!
Melder meg inn her jeg! IKM 28 mars![]()
Måtte kjenne på tappen i stadnå var den langt nede, men lukket og hard inni med myk utenpå, sånn som den har vært hver gang jeg har sjekket nå så har ingen peiling på hva det vil si
![]()
Såvidt jeg skimter noe ultrasvakt innen fristen idag. Brystene verker og er ømme. Småkvalm, urven og antydning til hodepine. Er spent på hbordan dette ender. 13dpo idag.Er spent hva morgendagens test vil vise. Dagens var blenda til å begynne med, men da jeg kom hjem fra jobb kunne jeg skimte noe ultrasvakt. Det var likt forrige pp også, men de ble såvidt sterkere et par dager før alt ble blenda igjen (var nok en kjemisk for andre gang det).
Krysser fingrene for at det er en spire som holder seg på plass denne gangen ☺
12dpo idag (tror jeg).
10 dpo i dag. Har ikke testet, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Føler ikke at jeg har ett eneste symptom denne pp'en.. Den prøvinga begynner virkelig å tære på meg, både fysisk og psykisk!![]()

Måtte kjenne på tappen igjen siden den var så langt nede i går. Men nå er den veldig høyt oppe igjen :S Skjønner ikke detta jeg![]()