♡ IKM uke 13 ♡

Åååh, har så masse mensen murringer om dagen altså! Spiser mye mer enn jeg pleier også, blir fort sulten igjen, masse utflod for ikke å snakke om hodepine fra en annen verden. Pluss at jeg føler meg i skikkelig elendig form, og det gjorde jeg også når jeg fant ut at jeg var gravid sist. Så nååå håper jeg at jeg kan få se 2 streker i morgen!

Åååh, har så masse mensen murringer om dagen altså! Spiser mye mer enn jeg pleier også, blir fort sulten igjen, masse utflod for ikke å snakke om hodepine fra en annen verden. Pluss at jeg føler meg i skikkelig elendig form, og det gjorde jeg også når jeg fant ut at jeg var gravid sist. Så nååå håper jeg at jeg kan få se 2 streker i morgen!
Krysser fingrene for deg :)

Er spent hva morgendagens test vil vise. Dagens var blenda til å begynne med, men da jeg kom hjem fra jobb kunne jeg skimte noe ultrasvakt. Det var likt forrige pp også, men de ble såvidt sterkere et par dager før alt ble blenda igjen (var nok en kjemisk for andre gang det).
Krysser fingrene for at det er en spire som holder seg på plass denne gangen ☺
12dpo idag (tror jeg).

Måtte kjenne på tappen i stad :P nå var den langt nede, men lukket og hard inni med myk utenpå, sånn som den har vært hver gang jeg har sjekket nå så har ingen peiling på hva det vil si :P

Måtte kjenne på tappen i stad :P nå var den langt nede, men lukket og hard inni med myk utenpå, sånn som den har vært hver gang jeg har sjekket nå så har ingen peiling på hva det vil si :P

Langt nede nå, men har vært høyt oppe alle andre gangene jeg har sjekket :)

Morgentest RFSU :)
ImageUploadedByBV Forum1427176228.068152.jpg

Er spent hva morgendagens test vil vise. Dagens var blenda til å begynne med, men da jeg kom hjem fra jobb kunne jeg skimte noe ultrasvakt. Det var likt forrige pp også, men de ble såvidt sterkere et par dager før alt ble blenda igjen (var nok en kjemisk for andre gang det).
Krysser fingrene for at det er en spire som holder seg på plass denne gangen ☺
12dpo idag (tror jeg).
Såvidt jeg skimter noe ultrasvakt innen fristen idag. Brystene verker og er ømme. Småkvalm, urven og antydning til hodepine. Er spent på hbordan dette ender. 13dpo idag.

6bd401dcb8abdc7b6a5941b0151fbdd6
288203eb5380a59cd47f2121d6ca158c

Kjenner jeg begynner å bli lei skyggestreker.. den idag er jo mer tydelig enn igår.. dette er samme test- orginal og redigert..
Jeg vil ha toooo råååsa streker- ikke en pluss grå... bais! Tror jeg er 11 eller 12 dpo idag..

13 dpo og negativ test i dag også! Nei nå blir det en ny pp, det er jeg helt sikker på.

Måtte kjenne på tappen igjen siden den var så langt nede i går. Men nå er den veldig høyt oppe igjen :S Skjønner ikke detta jeg :P

10 dpo i dag. Har ikke testet, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Føler ikke at jeg har ett eneste symptom denne pp'en.. Den prøvinga begynner virkelig å tære på meg, både fysisk og psykisk! :(

10 dpo i dag. Har ikke testet, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Føler ikke at jeg har ett eneste symptom denne pp'en.. Den prøvinga begynner virkelig å tære på meg, både fysisk og psykisk! :(

Min andre graviditet som var planlagt hadde jeg absolutt null symptomer. Så var heeelt sikker på jeg ikke var gravid. Testa dagen før ikm, negativ test. Så testa jeg igjen på ikm og fikk to streker. Var i sjokk. For forventet ikke det pga null symptomer. Så ser på null symptomer som et positivt tegn. :happy:

Back
Topp