♡ IKM uke 13 ♡

Alltid digg med en lat dag i blandt da :D Det er kjedelig når man blir sittende alene hver kveld i noen dager på rad :( Heheh, ja da er det jo perfekt tid for å ta igjen jenteseriene ja :D Fått helt dilla på One Tree Hill igjen jeg da :P Og The O.C :P Krysser fingrene for at det er en spire som lurer hos deg snart :D
Åh eg elsker Oth <3 har sett det fra begynnelse til slutt mange ganger. Det e nåke spesielt med den serien der..... :-D ja, eg syns ofte de to første kveldene e litt ok, litt aleinetid. Men så begynner det å bli litt kjedelig. Hvertfall no, vi har bare ein bil for øyeblikket.
Håper vi får verdens fineste julepresang i år alle sammen! <3

Uff, så kjedelig da :( Du får vel kanskje sett litt på tv eller noe da? :)

Får dessverre ikke det, da det bråker for mye for en urolig beboer som ikke vil sove;p men jeg tok heldigvis med meg en bok på jobb idag, så da får det heller bli litt lesing;)

Åh eg elsker Oth <3 har sett det fra begynnelse til slutt mange ganger. Det e nåke spesielt med den serien der..... :-D ja, eg syns ofte de to første kveldene e litt ok, litt aleinetid. Men så begynner det å bli litt kjedelig. Hvertfall no, vi har bare ein bil for øyeblikket.
Håper vi får verdens fineste julepresang i år alle sammen! <3

Ja jeg også♡ Sett den serien der sååå mange ganger nå, men blir aldri lei den serien :D :P Men har ikke klart å starte på sesong 4 nå da, for syns det er like trist hver gang at Marissa ikke er med mer :(

Aaah, det er jo hvert fall kjedelig da :( Håper at vi klarer å holde deg litt med selskap da :) Jaaa, desember og julebebis er det vi alle skal få nå :D

Får dessverre ikke det, da det bråker for mye for en urolig beboer som ikke vil sove;p men jeg tok heldigvis med meg en bok på jobb idag, så da får det heller bli litt lesing;)

Å uff da, det er ikke noe greit da :( Ja da er det greit med litt lesing ja ;) Hvordan bøker leser du da? :)

Ja jeg også♡ Sett den serien der sååå mange ganger nå, men blir aldri lei den serien :D :p Men har ikke klart å starte på sesong 4 nå da, for syns det er like trist hver gang at Marissa ikke er med mer :(

Aaah, det er jo hvert fall kjedelig da :( Håper at vi klarer å holde deg litt med selskap da :) Jaaa, desember og julebebis er det vi alle skal få nå :D
Eg griner som en unge når eg ser den serien. Hehe. Men det e ein følelse av å høre heime i den:-) har heldigvis kjøpt alle sesongene..
Ja godt eg har selskap her, kjenner eg blir veldig spent på andre sine vegne, og sjekker ofte. Så gøy å følge andre på samme reise:-)
Har dere påskeferie/planer då folkens? :-)

Eg griner som en unge når eg ser den serien. Hehe. Men det e ein følelse av å høre heime i den:-) har heldigvis kjøpt alle sesongene..
Ja godt eg har selskap her, kjenner eg blir veldig spent på andre sine vegne, og sjekker ofte. Så gøy å følge andre på samme reise:-)

I påska blir det max avslapping og en tur til hjemstedet mitt :)
Blir kos å se gamle venninner igjen :)

Vi blir nok hjemme i påsken. Kanskje en liten tur til hytta som er en time å kjøre. Er man gift med en bonde blir det ikke mye reising. Håper på litt fint vær så jeg kan putle litt i hagen :-)

I påska blir det max avslapping og en tur til hjemstedet mitt :)
Blir kos å se gamle venninner igjen :)
Vi blir nok hjemme i påsken. Kanskje en liten tur til hytta som er en time å kjøre. Er man gift med en bonde blir det ikke mye reising. Håper på litt fint vær så jeg kan putle litt i hagen :)

Ingenting som å komme heim, lire? :-) tenker det gjer godt :)

En treng jo ikkje reise for å nyte litt fri/høytid. Påska e litt spennende sånn, om det e vår eller vinter som dukker opp ;-)

Hahah, godt jeg ikke er alene om det :D Ja har hele serien jeg også, kommer aldri til å kvitte meg med den! ;) Ja det er veldig gøy :) Er så spent på alle her inne jeg :D

Nei i påsken skal vi bare være hjemme :) Har en sønn som fyller 1 år 17.april, og familien til gubben kommer nedover i påsken, så da blir det bursdagsfeiring sammen med dem i påsken :) Enn du/dere da? :)

Å uff da, det er ikke noe greit da :( Ja da er det greit med litt lesing ja ;) Hvordan bøker leser du da? :)

Jeg er egentlig ikke flink til å lese (med mindre jeg ligger på en strand i varmere strøk);p Men jeg har en svigermor som stadig kommer med bøker hun mener at jeg bør lese, så da blir det en del forskjellig. Låner dem bare, men leser de aldri;p

Hahah, godt jeg ikke er alene om det :D Ja har hele serien jeg også, kommer aldri til å kvitte meg med den! ;) Ja det er veldig gøy :) Er så spent på alle her inne jeg :D

Nei i påsken skal vi bare være hjemme :) Har en sønn som fyller 1 år 1.april, og familien til gubben kommer nedover i påsken, så da blir det bursdagsfeiring sammen med dem i påsken :) Enn du/dere da? :)

I utgangspunktet skulle vi ingenting, eg har bursdag i palmehelga så det blir vell litt besøk. No skal vi plutselig til Oslo og Sverige i påskehelga. Ett vennepar som har mast siden vi tok ein harryhandel tur i fjor sommer uten de :P men det e no heilt greit..
1 år? Tidlig ute med nestemann dere då? :-)

Back
Topp