♡ IKM uke 12 ♡

I dag hadde jeg noe som virkelig så ut som el slim, vi har lagt inn aksjer både lørdag,søndag,mandag og i dag! Tenkte å prøve dette denne gangen...sex hver dag rundt el perioden... Vi har liksom holdt på annenhver dag tidligere :) satser på at dette gir avkastning :p
Lykke til :D
 
Fikk høy på fertilitetsmonitoren, så nå har østrogenet begynt å stige. Det nærmer seg EL ;)

Aksjer må det bli hver dag, desto flere desto bedre tenker jeg ;)
Happy humping ;)
 
Fortsatt negative el-tester, men tempen stiger og har de kjente magesmertene så tror det er el på gang. Selvfølgelig er mannen syk så får ikke lagt inn så mange skajer som jeg helst vil :(
 
Hvit utflod nå, det betyr vel at el er over? :) kan jeg si jeg er 1dpo da? Kom litt tidligere enn antatt her, er jo onsdag ifølge kalenderen.
 
4/5 DPO og littegrann brunt/lyyyyserosa på papiret. Spottet litt halvannen uke før EL også, så tør ikke helt ha forhåpning om noen festeblødning :p Men jeg har aldri spottet i DPO- land før :)
 
4/5 DPO og littegrann brunt/lyyyyserosa på papiret. Spottet litt halvannen uke før EL også, så tør ikke helt ha forhåpning om noen festeblødning :p Men jeg har aldri spottet i DPO- land før :)

Så spennende :D krysser fingrene!
 
Jeg lurer veldig på om jeg hadde en festeblødning i går... Jeg tester ikke el eller noe men har en app som sier det er i disse dager:);) når tror dere jeg kan prøve å teste?
 
Ikm 17.03 ☺ El i går eller i dag og aksjer ble lagt inn i går og i forrigår Håper på lykkespire denne måneden ♡ Prøvd siden desember 2013
 
Samme greia med "spotting" hos meg i dag. Håper bare ikke det er tanta som sniker seg innpå allerede :S
 
Fortsatt ikke noe el her i gården verken på tester eller temping :(
 
Back
Topp