♡ IKM uke 12 ♡

Takk, takk. Håper flere følger etter iløpet av helgen og lykke til i neste pp til resten av dere!! ♡
 
Takk alle sammen. Når får det briste eller bære. Merker at gleden over å være gravid overskygges litt av redselen for at det skal gå galt igjen, men den risikoen må en jo bare ta hvis det skal bli noen flere familemedlemmer:)

Håper at det går bra. Krysser fingrene!
 
Blendahvit test i dag :( 2 dager til IKM og ingen symptomer på verken graviditet eller TR enda. Bruker å kjenne antydninger til TR 2-3 dager i forveien, men kjenner absolutt ingenting akkurat nå. Så er redd for at syklusen plutselig skal bli lengre igjen :shifty: :arghh:
 
ImageUploadedByBV Forum1426887283.105611.jpg
ImageUploadedByBV Forum1426887298.189128.jpg

Nå er jeg superspent til i morgen. Svak rosa strek på billigtest og ultrasvak på cb pluss. Er nok vanskelig å se på bilde. Synd at jeg ikke har flere bt strips for spørs om cb pluss er så mye sterkere i morgen. Puh dette er nervepirrende :eek:
 
huff føler meg meg rastløs og synes TR er på vei hele tida.
CB pluss testen i dag var seff ultrasvak.
Viss jeg er gravid øker sikkert ikke hcg før i morgen el mandag
.Nervepirrende ja..sukk
 
IKM dagen er her. Jeg tror mensen er på vei, men tok en test i dag tidlig. Fikk antydning til strekk. Så får bare vente å se om tanta kommer iløpet sv helga;)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    616,7 KB · Visninger: 104
Ja, ser det var noe på din test også. Jeg tørr ikke tro noe av mitt resultat. Venter på at tanta skal komme hvert minutt;). Menmen. Får jo se hva som skjer:eek:. Kanskje prøve woamans ceare neste pp da kanskje:rolleyes:
Ja jeg stoler heller ikke på resultatet. Flyr på do hele tida å sjekker om TR kommer hehe. Krysser fingrene for oss begge ;)
 
Hehe, samme her;). Skulle jo trodd streken skulle vært sterkere på IKM dagen:rolleyes:. Menmen. Får vel se iløpet av helgen:sorry::smug:. Krysser fingrene for oss her også:angel8
Er vi gravide så vil nok streken være bedre på mandag/tirsdag men det er jo leenge til ;) ;)
 
IKM i dag:

Bare meg =O) (tr)
Prøverpåigjen2015
KristiBergen24
Emc4812
 
Back
Topp