Lillebompi
Glad i forumet
Da var det ingen tvil lenger.
Krysser fingre og tær for at alle spirene holder seg - og at dere som fortsatt ikke har testet får positive tester.
Da setter jeg deg på gravid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det ingen tvil lenger.
Krysser fingre og tær for at alle spirene holder seg - og at dere som fortsatt ikke har testet får positive tester.

Tusen takkSå leit, ArwinaHåper for dere i din neste pp
![]()
Jeg har forstått kjemisk som at egget blir befruktet, samt fester seg "nok" til at kroppen rekker å produsere hcg til positivt utslag på test, men ikke godt nok til at det greier seg..slik at det ender med menstruasjon

10 DPO og positiv test på kveldsurinSåå glade og overrasket vi ble! (Klarte ikke vente lenger med å teste når jeg så så mange positive tester her inne)

10 DPO og positiv test på kveldsurinSåå glade og overrasket vi ble! (Klarte ikke vente lenger med å teste når jeg så så mange positive tester her inne)
Gratulerer!
Skal jeg bare sette deg på gravid? JippiiGratulerer!
Skal jeg bare sette deg på gravid?
![]()
Jippi!
Gratulerer!

Sees i september forumet

Begynte å blø i dag
Nok til at jeg vet at dette ikke går veien, har vært gjennom nok spontanaborterMasse? :/
12dpo så da har jeg gitt opp håpetså da venter jeg bare på tr! Så da kan jeg drikke vinos i morgen
![]()