♡ IKM UKE 1 ♡

Vi tok nå en periode uten testing

Har ikke testet etter el annet enn temping... men får vel bare vente å se om tanta dukker opp etterhvert.. syns liksom jeg har litt symptomer, men kan vel være hodet spiller meg et puss. I dag har jeg feks vært litt sånn uggen, har måttet spise ofte for at det skal roe seg. Men så lenge testene er blank som snø, så er det vel sikkert bare innbildning :banghead: jaja.. får nok forberede meg på pp6

Har ikke testet etter el annet enn temping... men får vel bare vente å se om tanta dukker opp etterhvert.. syns liksom jeg har litt symptomer, men kan vel være hodet spiller meg et puss. I dag har jeg feks vært litt sånn uggen, har måttet spise ofte for at det skal roe seg. Men så lenge testene er blank som snø, så er det vel sikkert bare innbildning :banghead: jaja.. får nok forberede meg på pp6
Jeg har ingen symptomer, fikk bare en følelse av at jeg måtte ta test i dag

Murringer og stikninger fra 4DPO, så og si hver dag gjennom hele dagen. De var ubehagelige. Har to fullverdige svangerskap bak meg, hvor jeg aldri har opplevd så mye stikninger og murringer i. Jeg hadde en dårlig følelse helt fra starten av i det som endte i kjemisk, det kunne bare ikke være normalt og kjenne det sånn tenkte jeg :shy:

Ok, det opplevde jeg også av og til i dpo-dagene hos meg den gangen det endte i kjemisk. I tillegg småspottet jeg hver dag fra 8-9 dpo og frem til blødningene kom. Denne gangen opplevde jeg engangsspotting (rødbrunt) på 9 dpo, og ikke merket noe mer siden (12 dpo i dag). Håper det går bra for oss alle nå altså!!:Heartred

(Si ifra når du vil settes på gravid)

tok ei litta kveldstest:facepalm: så noe med en gang men syns streken forsvant litt etterhvert! Så hva tror dere? Bare jeg som ser? har forresten veldig mensen smerter og stillinger som kommer å går! 10 dpo og fortsatt tidlig! Fikk bare en svak strek 12 dpo sist! Spennende å se i morgen tidlig ;)
Ser antydning til noe på øverste bilde:p. Blir spennende å se i morgen!

O du store...gi meg styrke til å la være å teste noen dager til! Passerte 8 dpo i dag og da kommer trangen snikende veeeeldig....:joyful:

20191228_232024.jpg
20191228_231915.jpg

Hvor som snø i mine øyne... 11 dpo, og 25 mlu test. Føler at håpet er kjørt.. men tanta har ikke dukket opp foreløpig, så får vel prøve å holde motet oppe litt til.

Noen som har testet positivt sent tidligere?

Ser antydning til strek :)

Jeg klarer ikke se noe strek på den, men eier ikke streksyn heller da. Men prøvde å kjenne på tappen i dag, og jeg kunne ikke nå den mer enn at fingeren streifet borti, så klarte ikke kjenne om den var lukket heller.
Veldig økt utflod i dag, lotion aktig og litt sånn uhell hvis et går lang tid før jeg spiser.
Men at du ser antydning gir meg litt håp, da skal jeg ikke gi opp helt enda

Jeg klarer ikke se noe strek på den, men eier ikke streksyn heller da. Men prøvde å kjenne på tappen i dag, og jeg kunne ikke nå den mer enn at fingeren streifet borti, så klarte ikke kjenne om den var lukket heller.
Veldig økt utflod i dag, lotion aktig og litt sånn uhell hvis et går lang tid før jeg spiser.
Men at du ser antydning gir meg litt håp, da skal jeg ikke gi opp helt enda
Ser den lett på det i svart-hvitt :) Symptomene dine høres lovende ut også :)

Ok, det opplevde jeg også av og til i dpo-dagene hos meg den gangen det endte i kjemisk. I tillegg småspottet jeg hver dag fra 8-9 dpo og frem til blødningene kom. Denne gangen opplevde jeg engangsspotting (rødbrunt) på 9 dpo, og ikke merket noe mer siden (12 dpo i dag). Håper det går bra for oss alle nå altså!!:Heartred

(Si ifra når du vil settes på gravid)
Godt å slippe den spottingen rett som det er! Man blir jo så nervøs. Jeg spottet litt i forkant av blødningen jeg også. Mener å huske det var den helga jeg forventet menstruasjon. Mensen kom på tirsdagen etter. Lykke til, krysser fingra for oss :love2

Sterkere i dag. Kan settes på gravid :hello2

Vedlegg

• A45007A6-AE5F-4ACA-9D43-F70F991B45A1.jpeg
    A45007A6-AE5F-4ACA-9D43-F70F991B45A1.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 161
Jeg er så sykt trøtt og kjennes ut som sand i øya, tok en test - men får ikke til å se noe. 11dpo. Hvordan later man opp bilde?

Jeg er så sykt trøtt og kjennes ut som sand i øya, tok en test - men får ikke til å se noe. 11dpo. Hvordan later man opp bilde?
Trykker på «last opp fil(er)» :)

Back
Topp