Lillebompi
Glad i forumet
Dagens test 12 dpo - vanlig babyplan 25! Syns jeg ser en strek der??
Hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test 12 dpo - vanlig babyplan 25! Syns jeg ser en strek der??Hva tenker dere?
Vis vedlegget 315638 Vis vedlegget 315639 Vis vedlegget 315641
Nå har ikke jeg noe godt streksyn, men synes virkelig jeg ser antydning til strek der.
Håper det!
Med en gang jeg ble var på streken, så kom frykten om en ny kjemisk hoppende på meg
Dagens test 12 dpo - vanlig babyplan 25! Syns jeg ser en strek der??Hva tenker dere?

Skal holde meg til nyttårsaften med å teste, men må si jeg er spent. Tør ikke håpe, for kjenner skuffelsen så godt. Men samtidig har jeg hatt tidvise murringer de siste dagene, samt kvalme om jeg ikke spiser kjapt etter å ha stått opp. Hmm 
Vanskelig å se noe på bildene syns jeg.. Kanskje starten på noe, kanskje ikke
Jeg ser strek! Gratulerer!Dagens test 12 dpo - vanlig babyplan 25! Syns jeg ser en strek der??Hva tenker dere?
Jeg ser også strek!Uæh, skulle jo ikke teste før nyttårsaften (dagen etter IKM), men røk på en liten smell i dag. Siste testen!
Er det flere som ser strek her.. ?
Mange som har fått positive tester her allerede , så glad på deres vegneSkal holde meg til nyttårsaften med å teste, men må si jeg er spent. Tør ikke håpe, for kjenner skuffelsen så godt. Men samtidig har jeg hatt tidvise murringer de siste dagene, samt kvalme om jeg ikke spiser kjapt etter å ha stått opp. Hmm
Dere som ikke har testa enda, har dere troa?![]()
Blir spennende på nyttårsaften!Dagens test 12 dpo - vanlig babyplan 25! Syns jeg ser en strek der??Hva tenker dere?

Jeg kan settes på TR - er vel i feil IKM gruppe da, men gidder ikke å bytte nå liksom
Gratulerer til dere med to streker og lykke til med testing dere andre❤

Ser en strek derUæh, skulle jo ikke teste før nyttårsaften (dagen etter IKM), men røk på en liten smell i dag. Siste testen!
Er det flere som ser strek her.. ?
Ser en strek der
Ååh jeg ser strek her!! Håper så inderlig for degDagens test 12 dpo - vanlig babyplan 25! Syns jeg ser en strek der??Hva tenker dere?

Man har jo alltid et lite håpSamme her! Hadde jo ikke helt troa denne PPen, men hadde samtidig et lite håp. Vi blir kanskje i samme IKM gruppe nå da?
Jeg kan altså settes på tr...
Gratulerer så mye til alle som har fått postive tester, håper spirene sitter helt til termin og masse lykke til med testing dere som ikke har testet enda.![]()
Jeg hadde sett an styrken på strekenNår hadde dere testet med CB digital når jeg fikk svak strek på Babyplan tidligtest (følsomhet på 10) 10 DPO?