♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

4 dager til termin ! ! ! :D :D Reisen har vært lang, og tøff. Men snart får du den beste premien i hele verden. Jeg ønsker deg alt godt de siste dagene av denne reisen, og på den nye reisen du er på vei inn i. <3

4 dager til termin ! ! ! :D :D Reisen har vært lang, og tøff. Men snart får du den beste premien i hele verden. Jeg ønsker deg alt godt de siste dagene av denne reisen, og på den nye reisen du er på vei inn i. <3

Takk! ♡ Det blir veldig spennende med dette nye livet vi har ventet sånn på. Får holde ut den siste tiden nå bare. :p

Kanskje han har lyst på flaggdag-bursdag? ❤️

Haha... Ja, kanskje det. Jeg har håpet på å unngå akkurat den datoen, men om alt går bra og han er frisk så spiller ikke datoen noen rolle. :)

Kanskje han har lyst på flaggdag-bursdag? ❤️

Haha... Ja, kanskje det. Jeg har håpet på å unngå akkurat den datoen, men om alt går bra og han er frisk så spiller ikke datoen noen rolle. :)

Oo nå nærmer det seg med storm skritt uannsett hvilke da han skulle komme på :D så spennende masse lykke til I disse siste dagene ❤

40+0

Og tre dager til termin. Det ble et 4 tall foran, dessverre, men håper fortsatt at det ikke er så altfor lenge igjen. Må vel bare vente og se...

God pinse og gratulerer med dagen i morgen på forhånd til de som eventuelt er innom. Vi skal ta det nokså med ro med litt av nærmeste familie, alt etter hva jeg orker. Blir hvert fall ikke barnetog og folkemengder på meg i år. :p

Oo nå nærmer det seg med storm skritt uannsett hvilke da han skulle komme på :D så spennende masse lykke til I disse siste dagene ❤

Tusen takk! ♡ Det er uansett ikke lenge til han er her, bare jeg som er utålmodig. :p

Ha en så fin 17 mai som du klarer ❤️ også håper jeg dagene ikke snegler altfor mye avgårde nå på slutten..

Tusen takk! ♥ Håper disse snegle-dagene snart er historie. :p

Hurra for uke ny uke:). Nå kommer han snart:). Håper du får en fin feiring i morgen❤️

Ja, ny uke, nye muligheter! :D Ble en nokså rolig dag, men det er hyggelig det og. Blir vel nok av barne-17. mai feiringer fremover. :)

Må inn og sjekke om det er noe nytt her, nå som termin er rett rundt hjørnet ;) Spennende!

Er det aktuelt å sette fødselen i gang pga formen din, eller skal det bare få gå sin gang?

Last edited:
Termin! Hurra hurra! :D

Termin.

Da synes jeg han kan komme, slutte å plage mamman sin sånn

Spennende!!!

Back
Topp