☆God mandag 14.04☆

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Ny uke igjen:eek::p:)
Emira og Liana er i barnehagen nå, skal være der idag og imårra for sambo jobber;)
Jeg tenkte å få tatt meg en dusj før løven våkner! Ellers har jeg ikke noe spess med planer..rydde litt her og der;)

Jeg tok med en tripptrapp stol til Liana, fra mamma igår, sånn at Leoh kan bruke den andre.. og Liana syns det var såååå stas med ny stol:D så da håper jeg at hun godtar at Leoh sitter i den andre :p for tidligere har det bare vært "min, min, min"! Hehe


Hva skal dere idag? Har alle påskeferie nå eller? :)
 
Ny uke igjen:eek::p:)
Emira og Liana er i barnehagen nå, skal være der idag og imårra for sambo jobber;)
Jeg tenkte å få tatt meg en dusj før løven våkner! Ellers har jeg ikke noe spess med planer..rydde litt her og der;)

Jeg tok med en tripptrapp stol til Liana, fra mamma igår, sånn at Leoh kan bruke den andre.. og Liana syns det var såååå stas med ny stol:D så da håper jeg at hun godtar at Leoh sitter i den andre :p for tidligere har det bare vært "min, min, min"! Hehe


Hva skal dere idag? Har alle påskeferie nå eller? :)
Full ferie her, men en slapp en foreløpig. Barne-tv og venting på mannen som måtte dra for å handle frokost :)
Jeg har lyst til p sykle tur med T i dag og, kanskje på biblioteket for å levere og låne nye bøker.
Ellers bare planer om å få E frisk!


******************
Surfer mobilt!
 
God morgen!
Så kjekt med ny Liana-stol da.:) Har Leoh blitt så stor at han er klar for å sitte i egen stol asså? Guri, som tida flyr..:)

Her er det ferie, ja!
Jenny tok dag kl. 06, så jeg er rimelig trøtt på venstre øye.:p Kaffe og litt barne-tv på oss nå. Må fyre opp, for det blåser og er kaldt/surt ute.
Tenkte å vaske/rydde litt her, også vurderer jeg en tur til byen etterpå. Skal se an formen til lillingen først, for hun er ikke helt i hundre..

Ha en fin dag dere!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen!
Så kjekt med ny Liana-stol da.:) Har Leoh blitt så stor at han er klar for å sitte i egen stol asså? Guri, som tida flyr..:)

Her er det ferie, ja!
Jenny tok dag kl. 06, så jeg er rimelig trøtt på venstre øye.:p Kaffe og litt barne-tv på oss nå. Må fyre opp, for det blåser og er kaldt/surt ute.
Tenkte å vaske/rydde litt her, også vurderer jeg en tur til byen etterpå. Skal se an formen til lillingen først, for hun er ikke helt i hundre..

Ha en fin dag dere!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hørtes godt ut med fyring! :)


******************
Surfer mobilt!
 
Full ferie her, men en slapp en foreløpig. Barne-tv og venting på mannen som måtte dra for å handle frokost :)
Jeg har lyst til p sykle tur med T i dag og, kanskje på biblioteket for å levere og låne nye bøker.
Ellers bare planer om å få E frisk!


******************
Surfer mobilt!
Godt med litt avslapping da..:) Og så herlig å sende ut mannen på frokostoppdrag!
Hvor lenge blir han hjemme?

Fikk E sovet greit i natt eller?



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hørtes godt ut med fyring! :)


******************
Surfer mobilt!
Ja, det er veldig kjekt med vedfyring. Gir en god varme i et gammelt hus.:) Blir sprø av å høre på duringa fra varmepumpa, så det passer meg bra at at det er så kaldt at vi kan fyre.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Full ferie her, men en slapp en foreløpig. Barne-tv og venting på mannen som måtte dra for å handle frokost :)
Jeg har lyst til p sykle tur med T i dag og, kanskje på biblioteket for å levere og låne nye bøker.
Ellers bare planer om å få E frisk!


******************
Surfer mobilt!
What?
Vis vedlegget 57335


******************
Surfer mobilt!

Så fin liten gutt :D er formen bedre?

Høres fint ut med sykkeltur og bibliotek :)
 
God morgen!
Så kjekt med ny Liana-stol da.:) Har Leoh blitt så stor at han er klar for å sitte i egen stol asså? Guri, som tida flyr..:)

Her er det ferie, ja!
Jenny tok dag kl. 06, så jeg er rimelig trøtt på venstre øye.:p Kaffe og litt barne-tv på oss nå. Må fyre opp, for det blåser og er kaldt/surt ute.
Tenkte å vaske/rydde litt her, også vurderer jeg en tur til byen etterpå. Skal se an formen til lillingen først, for hun er ikke helt i hundre..

Ha en fin dag dere!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe litt tidlig påskemorgen da :p Jenny må sikkert passe på å få med seg de viktigste programmene i påska :D:p hehe.. Deilig med fyring! Fyrer hver morgen enda jeg;) håper snippis er frisk da!

Hihi ja Leoh er faktisk 6mnd idag:eek: SOM tiden flyr! Og ser ut som stolen ble godkjent:D jeg får så vondt i ryggen av å gi han grøt i vippestolen :p hehe..
1397459619720.jpg
1397459668769.jpg
 
Godt med litt avslapping da..:) Og så herlig å sende ut mannen på frokostoppdrag!
Hvor lenge blir han hjemme?

Fikk E sovet greit i natt eller?



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi vet enda ikke når mannen skal reise ut. Det blir utsatt stadig vekk.
Lillebror sov godt men våknet tidlig av en helt ekstrem bleiefylling.
Ikke helt bra enda med andre ord.
Men nå er vi i bakhagen og lufter oss litt :)


******************
Surfer mobilt!
 
Hehe litt tidlig påskemorgen da :p Jenny må sikkert passe på å få med seg de viktigste programmene i påska :D:p hehe.. Deilig med fyring! Fyrer hver morgen enda jeg;) håper snippis er frisk da!

Hihi ja Leoh er faktisk 6mnd idag:eek: SOM tiden flyr! Og ser ut som stolen ble godkjent:D jeg får så vondt i ryggen av å gi han grøt i vippestolen :p hehe..
Vis vedlegget 57340
Vis vedlegget 57341
Så fint han sitter der! Mye bedre å sitte mer oppreist ved spising og :)


******************
Surfer mobilt!
 
God formiddag :)
Nå har slekta reist videre til Svalbard på påskeferie og huset er tomt. Ganske deilig i grunnen for jeg er ikke helt i form og veldig sliten etter helga. Sendte Harald og Hermine ut for å leke, så de sitter i en vanndam på utsida her nå med bøtte og spade :p

Ingen planer for dagen, og det er litt deilig! Jeg har tatt to paracet og lagt meg på sofaen, håper formen kommer seg litt etter hvert så vi kan finne på noe sammen etter sovetid. Kanskje lekeland eller noe sånt :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hehe litt tidlig påskemorgen da :p Jenny må sikkert passe på å få med seg de viktigste programmene i påska :D:p hehe.. Deilig med fyring! Fyrer hver morgen enda jeg;) håper snippis er frisk da!

Hihi ja Leoh er faktisk 6mnd idag:eek: SOM tiden flyr! Og ser ut som stolen ble godkjent:D jeg får så vondt i ryggen av å gi han grøt i vippestolen :p hehe..
Vis vedlegget 57340
Vis vedlegget 57341
Han så riiiimelig fornøyd ut der han satt :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Full ferie her, men en slapp en foreløpig. Barne-tv og venting på mannen som måtte dra for å handle frokost :)
Jeg har lyst til p sykle tur med T i dag og, kanskje på biblioteket for å levere og låne nye bøker.
Ellers bare planer om å få E frisk!


******************
Surfer mobilt!
Du, jeg kom nå på at mamma pleide å koke havresaft når vi hadde sjuka som barn. Hun kokte havregryn og vann med 1/2ts salt og 1ss sukker, og silte så av havregrynene og ga oss safta. Den binder magen, inneholder salter og næring ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Så fint han sitter der! Mye bedre å sitte mer oppreist ved spising og :)


******************
Surfer mobilt!

Ja han sitter fint der :) kan stille setet i 3 forskjellige hakk..på bildet er på det mest "liggende" hakket :) så nå gjenstår det å se hva Liana sier :p
 
God formiddag :)
Nå har slekta reist videre til Svalbard på påskeferie og huset er tomt. Ganske deilig i grunnen for jeg er ikke helt i form og veldig sliten etter helga. Sendte Harald og Hermine ut for å leke, så de sitter i en vanndam på utsida her nå med bøtte og spade :p

Ingen planer for dagen, og det er litt deilig! Jeg har tatt to paracet og lagt meg på sofaen, håper formen kommer seg litt etter hvert så vi kan finne på noe sammen etter sovetid. Kanskje lekeland eller noe sånt :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Fint med besøk, men godt når dem drar å:p hehe vi får besøk til helgen :)

Håper formen din stiger! Kansje du bare er litt sliten?;)
 
Han så riiiimelig fornøyd ut der han satt :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha jaa:D han bare gliste og kikket rundt.. nesten sånn "jøss, er det sånn det er å være oppe i høyden" :D
 
Du, jeg kom nå på at mamma pleide å koke havresaft når vi hadde sjuka som barn. Hun kokte havregryn og vann med 1/2ts salt og 1ss sukker, og silte så av havregrynene og ga oss safta. Den binder magen, inneholder salter og næring ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Den skal jeg jammen huske! Emira elsket havregyn og havregrøt.. så hun hadde kansje likt det også :)
 
Du, jeg kom nå på at mamma pleide å koke havresaft når vi hadde sjuka som barn. Hun kokte havregryn og vann med 1/2ts salt og 1ss sukker, og silte så av havregrynene og ga oss safta. Den binder magen, inneholder salter og næring ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takk. Tar i mot alle tips. Han spyr fortsatt :(


******************
Surfer mobilt!
 
Back
Topp