☆Avstemning - navn skjult gruppe☆

Okei, jeg er vel ikke helt enig i at stjernene vil ha noen funksjon for vår evne til å kunne lese bedre, det er vel snarere et spørsmål om estetikk. Og estetikk tror jeg det er ganske vanskelig å få mange mennesker å samles rundt kontra navn/titler/ ordlyd etc. Men samme det, gjort er gjort og nå får vi bare stemme på det vi liker best :)
Jeg er nok estetisk av meg og liker det lille ekstra. Valgte å ta bort stjernene, slik at jeg slipper flere kommentarer ang det, for det var litt kjipt for denne hormonella her merket jeg.
 
Jeg er nok estetisk av meg og liker det lille ekstra. Valgte å ta bort stjernene, slik at jeg slipper flere kommentarer ang det, for det var litt kjipt for denne hormonella her merket jeg.

Det var ikke personlig ment som noe angrep, altså :)
 
Jeg legger ved alle forslagene fra tråden om forslag til navn på skjult gruppe.

Trykk liker på det navnet du liker best.

Avstemningen avsluttes når vi når 5000 innlegg - eller hva tenker dere?
Høres fint ut
 
Kanskje bedre å lage en avstemming istedenfor en tråd? Enklere og mer oversiktlig ?
 
Åja, du tenkte en sånn trykke- avstemning! Nei, det vet jeg ingen ting om :) synes da det funker fint med en like på det man helst vil ha :)

Jeg tenkte automatisk på en sånn trykke-avstemning ja :happy3 okai, tenkte kanskje den var lagt en anna plass:happy090 men da er det greit, da var det liksom ikke bare jeg som ikke fant det:)
 
Det hadde jo vært enda enklere! Hvordan ordner man det da?o_O
Når du oppretter en ny tråd, så kan du bla litt lenger ned å få valg om spørsmål og svar alternativer :)
 
Her var det mange fine navn å velge i til gruppen :)

Men enig med de andre, hadde vært enklere å stemme med en spørreundersøkelse ;) Ikke minst enklere å lese av hvem som får flest stemmer :D

Digger at dere er så engasjerte :D
Var overivrig og rakk ikke å tenke over at man kunne gjøre det på den måten:hilarious:

Men jeg kan bare redigere dette innlegget, sant? Eller må jeg lage ny tråd?

Får ikke tid til å gjøre det ikveld - sitter å leser til engelsk tentamen i morgen:facepalm:
 
Var overivrig og rakk ikke å tenke over at man kunne gjøre det på den måten:hilarious:

Men jeg kan bare redigere dette innlegget, sant? Eller må jeg lage ny tråd?

Får ikke tid til å gjøre det ikveld - sitter å leser til engelsk tentamen i morgen:facepalm:
Jeg kan se på det i morgen. Akkurat nå har jeg lagt meg ;)

Masse masse lykke til på tentamen i morgen :D Gå for gull!!
 
Er det virkelig nødvendig å trykke på uenig slik at man får dårlig rating? Jeg bare spør.
 
Back
Topp