☆ Skravletråd September ☆

Legger er nå en ting, mer gjenstridig andre steder
Tok bare bikini linjen + litt til og høvel resten pga slimhinner men der jeg tok den hadde den veldig god effekt
Irriterte meg over at jeg glemte å ta den under armene [emoji6]
 
Da er det under 10 innlegg igjen. Det tror jeg skal gå [emoji23]
 
Tok bare bikini linjen + litt til og høvel resten pga slimhinner men der jeg tok den hadde den veldig god effekt
Irriterte meg over at jeg glemte å ta den under armene [emoji6]
Vurdere å prøve da
 
Det var panneluggen hun prøvde å klippe.
Har ikke fått sett det ordentlig enda siden det skjedde før jeg stod opp og hun har gått med spenne i håret siden.
Kan se ut som om det innerste håret er veldig kort, men det ytterste er som før slik at den egentlig bare har blitt litt tynnere
Bra det mest sannsynlig ikke ble så gale da:) duuu forresten den sorte hettejakken/genseren passet frøkna allerede, brettet bare ermene opp litt :)
 
Hehe

Mannen min klipper ungene, vel, ikke mellomste lenger. Men med kam og ganske bra øyemål da. Jeg prøver ikke engang. Mellomste skal trolig til frisør når vi får tid
Jeg klarer virkelig ikke , selv med kam og godt syn. Og mannen har tydelig visst han ikke kan så frisør på begge fra nå av ja ;)
 
Ble utrolig nok ingenting på loppis i dag for oss.så noen prøvde prute ned ene sykkelen vi gav;) Prøver få ferdig votter til frøkna i helgen. Så kjedelig , men blir søte .1,5ferdig nå .ellers males detIMG_0816.JPG
 
Kjøpesenter på en lørdag... Jaja, fikk da handlet det jeg skulle :)
 
Back
Topp