☆ Skravletråd September ☆

Er bare at jeg har avsluttet måneden på rundt tall ganske lenge nå, og i forhold til rundt tall har jeg enten 4 innlegg for mye eller 96 for lite når det er oppdatering av listen..
En eller annen slettet tråd eller noe som er flyttet til et sted som ikke teller?
 
En eller annen slettet tråd eller noe som er flyttet til et sted som ikke teller?
Vet da foglerne, men syns å ha mistet 96 innlegg høres litt mye ut, og å ha 4 innlegg for mye høres rart ut
 
De har virkelig kommet langt med hårfjerningskrem på rundt 10 år [emoji23]
Kan hende jeg må begynne å bruke det mer, godt de hadde tilbud på Coop så jeg ble fristet til å prøve igjen [emoji23]

Klarer ikke få det jevnt jeg[emoji38]
 
Delegere.

Jeg ligger på sofaen nedpdn snorknde, forkjøla baby som sover tilkoblet puppen.

Mannen skrubber rekkverk
 
Mannen er ute og katta sitter og venter på han, de har en rutine om at hun får våtmat når han kommer hjem, de gangene jeg har prøvd å gi før han kommer så maser hun fortsatt på han så det aksepterer hun ikke [emoji23]

Haha, rare dyr[emoji28]
Mine to får også våtmat av meg hver kveld, og det er kun meg som duger til det[emoji23]
 
God morgen[emoji4]
Eller.....dundrene hodepine(starten på migrene), snuppa som i går måtte vekkes kvart over 7 mente det var på tide å stå opp halv 7 i dag. Mannen er på jakt og været er skikkelig dårlig. Men hey, det er lørdag[emoji28]

Huff, god bedring til hodet!![emoji20]
 
Jau, men typisk at E blir sulten AKKURAT når jeg finner det frem [emoji849][emoji849]

^^
Ser den. Vi begynner å få litt rutine nå slik at Lillejenta kan sove for seg selv på dagtid nå, men tidligere har det vært et håpløst prosjekt å skulle gjøre håndarbeid mens hun er våken.
 
Back
Topp