☆ Skravletråd September ☆

God kveld[emoji4]
Her er det en rolig kveld før ny uke. Mannen klargjør til elgjakt i morgen, snuppa sover og jeg sitter å leter etter en serie å se på[emoji4]
Har dere hatt ei fin helg?
God kveld!
Fant du noe serie?
 
Noe spesiell grunn? :S
Eller bare mammahormonene som hopper..?

Det kan virke sånn. Ble sur på en kamerat som snakket om at han ikke liker barn i en messenger chat med flere folk i. Jeg vet jo at han ikke liker barn, men akkurat i dag ble det helt feil. Har snakket med han etterpå og det går bra, men jeg skulle jo ikke ha reagert sånn :(
Tårene trenger liksom på. Æsj altså :oops:
 
Ble liggende i senga en god stund etter at Lillejenta sovnet i kveld. Ville bare være nær henne. Nå føles det som jeg får gnagsår på puppen. Jaja, det var veldig koselig i det minste.
 
På en måte forstår jeg dere godt og hadde garantert tenkt det samme pga kostnad, at det er langt unna samt hvor lenge men på en annen side ville det hvert en helt spesiell opplevelse for han da [emoji4]
Helt klart men tenker han heller kan få være med en gang de bare blir en uke
 
Vi har noen som vil kjøpe bilen vår, ganske greit for vi vil bli kvitt den [emoji23][emoji23][emoji23] altså kjempe fin bil men liten innvendig.

Så har den siste tiden sett på Ford Galaxy, og er en ikke så lang unna, 2011 mod som har gått ca 90.000 km som vi plutselig bestemte oss for nå å ringe på for å høre om de kan holde den av til torsdag [emoji54]
 
Det kan virke sånn. Ble sur på en kamerat som snakket om at han ikke liker barn i en messenger chat med flere folk i. Jeg vet jo at han ikke liker barn, men akkurat i dag ble det helt feil. Har snakket med han etterpå og det går bra, men jeg skulle jo ikke ha reagert sånn :(
Tårene trenger liksom på. Æsj altså :oops:
Få deg litt søvn snart kanskje..? Det pleier hjelpe, synes jeg..
 
Ble liggende i senga en god stund etter at Lillejenta sovnet i kveld. Ville bare være nær henne. Nå føles det som jeg får gnagsår på puppen. Jaja, det var veldig koselig i det minste.
Babykos er herlig [emoji173]️
 
Så om jeg vinner den og du vinner stelleveska så kan vi bytte?[emoji23][emoji23][emoji23]
Ja [emoji28] Stelleveska var fin altså, men jeg har mye mer lyst på tøybleien [emoji28]
 
Vi har noen som vil kjøpe bilen vår, ganske greit for vi vil bli kvitt den [emoji23][emoji23][emoji23] altså kjempe fin bil men liten innvendig.

Så har den siste tiden sett på Ford Galaxy, og er en ikke så lang unna, 2011 mod som har gått ca 90.000 km som vi plutselig bestemte oss for nå å ringe på for å høre om de kan holde den av til torsdag [emoji54]
Gøy med mulig ny bil snart da [emoji28]
Skulle jeg og hatt. Må åpne panseret hver gang jeg skal kjøre..
 
Vi har noen som vil kjøpe bilen vår, ganske greit for vi vil bli kvitt den [emoji23][emoji23][emoji23] altså kjempe fin bil men liten innvendig.

Så har den siste tiden sett på Ford Galaxy, og er en ikke så lang unna, 2011 mod som har gått ca 90.000 km som vi plutselig bestemte oss for nå å ringe på for å høre om de kan holde den av til torsdag [emoji54]
Så spennende :D Håper det går seg til da :D
 
Back
Topp