☆ Skravletråd Mai ☆

For en herlig dag[emoji2] vi har fått vasket hele verandaen og fått på plass utemøblene[emoji4] Ble ikke ny spisegruppe i dag, så får se om vi finner det til uka. Første grilling i år er gjennomført, hvis du ser bort fra pølsene på bålpanna. Og snuppa har kost seg i sandkassa og på huska store deler av dagen[emoji295]️

Aha. Sånn sett. Her hadde han blitt veldig sulten..
Soloppgang var 02.36, solnedgang er 23.33.
Ifg yr.. Ser ikke solen i dag, mtp regnet, da...

Må elske nordnorge. Lyst hele døgnet. Hurra.... Men varmt er det jo ikke...
Tviler på at han da ville fastet til lokal tid [emoji6] synd dette er grensa egentlig, men foretrekker å faste med mekka eneste forskjellen er at jeg alltid må faste med mekka selv når ramadan kommer på vinteren, men det går greit [emoji6]

For en herlig dag[emoji2] vi har fått vasket hele verandaen og fått på plass utemøblene[emoji4] Ble ikke ny spisegruppe i dag, så får se om vi finner det til uka. Første grilling i år er gjennomført, hvis du ser bort fra pølsene på bålpanna. Og snuppa har kost seg i sandkassa og på huska store deler av dagen[emoji295]️
Så herlig, viktig å nyte de få dagene med så godt vær til å kose seg [emoji4]

Musemor her er middagen idag, den ble nesten slukt opp etter bilde [emoji23] måtte hente mer Okra da [emoji7]
5f8dc3f78f69eae0e2be44eb2327564c.jpg

Tviler på at han da ville fastet til lokal tid [emoji6] synd dette er grensa egentlig, men foretrekker å faste med mekka eneste forskjellen er at jeg alltid må faste med mekka selv når ramadan kommer på vinteren, men det går greit [emoji6]

Nei, får ikke håpe det i så fall! Blir jo nesten hele døgnet [emoji85]
Jeg må helt ærlig si at jeg ikke har peiling på noen av reglene på det der. Trodde det var en spesiell tid på året man fastet, jeg.. [emoji85]

Fikk handlet fra meg på outlet, mannen blir skjemt bort på bursdagen i pr
Gutta har vært i bursdag, de hadde kost seg der

Back
Topp