Bare masse kos liksomSkjønner jeg godt![emoji28]
Digg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare masse kos liksomSkjønner jeg godt![emoji28]
Blir sur av såntSå dumt[emoji13]
Det har der værtGod kveld KenguBra dag?
Kjøttkaker pluss jordbær og fløte kan veie opp for det meste[emoji4]

Yep. Også er det såå mye fint å få kjøpt på nett og. Enkeltmønstre. Gratis oppskrifter også. Om du følger strikkeoppskrift.com (eller bare kikker på siden deres) så har de en gratis og en kjøpe oppskrift ute hver dag[emoji23][emoji23] Farlig [emoji23][emoji23]
Nei, såå lyst på! [emoji7]Ikke verst bare det![]()
Enda bedre [emoji7] Gjerne skifte i morgen jeg. Tok barna sine i forgårEr det.. Ekstra herlig å legge seg i rent sengetøy etterpå [emoji7]
Akkurat glodd på video om hvordan lage fletter. Tenker jeg skal ha det i pannebåndet. Bare for å prøve. Skrive ned det du skreiv nå. Kikke videre i morgen tenker jeg [emoji23]Yep. Også er det såå mye fint å få kjøpt på nett og. Enkeltmønstre. Gratis oppskrifter også. Om du følger strikkeoppskrift.com (eller bare kikker på siden deres) så har de en gratis og en kjøpe oppskrift ute hver dag
(samlet opp fra div andre steder).
Og jorids mønster! [emoji7] [emoji7] Mye fint og originalt der!har kjøpt mønster på bl.a uglevotter og sauevotter, tror jeg det var.. Men kom aldri meg så langt at jeg faktisk strikket det [emoji28]
Prøver, prøver. Men begynner bli rimelig lei her nå. Kjekt å bli oppvartet og se på film.. Men å ligge sånn absolutt hele tiden, er kjedelig. Dessuten så.. Selv om jeg er et rotete menneske, så blir det tydeligvis ENDA verre når jeg ikke er oppe og roter (og rydder).Håper du blir bedre snart [emoji171] Alt blir ekstra tungt ved sykdom. Og pass på deg selv.
Ikke sant [emoji23]Glemme noe så godt? [emoji14] Alt det som gravidhormoner kan påvirke altså...![]()
Hm. Ja.. Dattera sitt burde sikkert også taes snart.. Det bare.. Er litt tiltak. Tror du sjansene er gode for at en sjuåring klarer å legge på LAKEN selv i alle fall? [emoji14]Enda bedre [emoji7] Gjerne skifte i morgen jeg. Tok barna sine i forgårMen orka ikke våre etterpå [emoji85]
Fletting ja.. Det ser fint ut, men aldri fått meg til å prøve. Er ikke sånn spesielt god på å strikke, men liker tanken på det [emoji28]Akkurat glodd på video om hvordan lage fletter. Tenker jeg skal ha det i pannebåndet. Bare for å prøve. Skrive ned det du skreiv nå. Kikke videre i morgen tenker jeg [emoji23]
Nja [emoji14] Gjerne. Hvertfall om de gidder. 11 åringen min får ordne seg selv gitt. 6 åringen vil kun ta puta [emoji23]Hm. Ja.. Dattera sitt burde sikkert også taes snart.. Det bare.. Er litt tiltak. Tror du sjansene er gode for at en sjuåring klarer å legge på LAKEN selv i alle fall? [emoji14]
Soving er vel ikke spennende nok [emoji28]Minste har ikke tenkt å sove hu. Over en time siden jeg la hu jo.. Får sette meg oppe litt tenker jeg
De løper ikke fra deg daFletting ja.. Det ser fint ut, men aldri fått meg til å prøve. Er ikke sånn spesielt god på å strikke, men liker tanken på det [emoji28]
Om jeg bare gidder ta ferdig de sokkene, så.... Kanskje jeg kommer i gang igjen.
Får prøve. Dyna har jeg ikke håp for enda, men laken og putetrekk bør da gå..!Nja [emoji14] Gjerne. Hvertfall om de gidder. 11 åringen min får ordne seg selv gitt. 6 åringen vil kun ta puta [emoji23]
Neei. Heldigvis ikke. Er ikke i stand til å bedrive løping for tiden [emoji14]De løper ikke fra deg da![]()
Det bør jaFår prøve. Dyna har jeg ikke håp for enda, men laken og putetrekk bør da gå..!
Best å strikke for kos også og få den gleden tilbake enn å drive tvinge en selv hvertfallNeei. Heldigvis ikke. Er ikke i stand til å bedrive løping for tiden [emoji14]