☆ Skravletråd Mai ☆

Kjøttkaker pluss jordbær og fløte kan veie opp for det meste[emoji4]

Signerer denne, særlig når det er mammas kjøttkaker. Har fått "oppskrift" sånn som hun lager den, en dæsj av ditt og datt, men det blir ikke det samme når jeg prøver å lage dem. :P Noe annet med mammas kjærlighet og håndlag tydeligvis. :Heartred

[emoji23][emoji23] Farlig [emoji23][emoji23]
Yep. Også er det såå mye fint å få kjøpt på nett og. Enkeltmønstre. Gratis oppskrifter også. Om du følger strikkeoppskrift.com (eller bare kikker på siden deres) så har de en gratis og en kjøpe oppskrift ute hver dag :o
(samlet opp fra div andre steder).

Og jorids mønster! [emoji7] [emoji7] Mye fint og originalt der! :D har kjøpt mønster på bl.a uglevotter og sauevotter, tror jeg det var.. Men kom aldri meg så langt at jeg faktisk strikket det [emoji28]

Er det.. Ekstra herlig å legge seg i rent sengetøy etterpå [emoji7]
Enda bedre [emoji7] Gjerne skifte i morgen jeg. Tok barna sine i forgår :) Men orka ikke våre etterpå [emoji85]

Yep. Også er det såå mye fint å få kjøpt på nett og. Enkeltmønstre. Gratis oppskrifter også. Om du følger strikkeoppskrift.com (eller bare kikker på siden deres) så har de en gratis og en kjøpe oppskrift ute hver dag :o
(samlet opp fra div andre steder).

Og jorids mønster! [emoji7] [emoji7] Mye fint og originalt der! :D har kjøpt mønster på bl.a uglevotter og sauevotter, tror jeg det var.. Men kom aldri meg så langt at jeg faktisk strikket det [emoji28]
Akkurat glodd på video om hvordan lage fletter. Tenker jeg skal ha det i pannebåndet. Bare for å prøve. Skrive ned det du skreiv nå. Kikke videre i morgen tenker jeg [emoji23]

Håper du blir bedre snart [emoji171] Alt blir ekstra tungt ved sykdom. Og pass på deg selv.
Prøver, prøver. Men begynner bli rimelig lei her nå. Kjekt å bli oppvartet og se på film.. Men å ligge sånn absolutt hele tiden, er kjedelig. Dessuten så.. Selv om jeg er et rotete menneske, så blir det tydeligvis ENDA verre når jeg ikke er oppe og roter (og rydder).

Minste har ikke tenkt å sove hu. Over en time siden jeg la hu jo.. Får sette meg oppe litt tenker jeg

Glemme noe så godt? [emoji14] Alt det som gravidhormoner kan påvirke altså... ;)
Ikke sant [emoji23]
Nei, setter det i kjøleskapet, og skal "spare det til noe lurt" og vips, så er de dårlige blitt [emoji28]

Enda bedre [emoji7] Gjerne skifte i morgen jeg. Tok barna sine i forgår :) Men orka ikke våre etterpå [emoji85]
Hm. Ja.. Dattera sitt burde sikkert også taes snart.. Det bare.. Er litt tiltak. Tror du sjansene er gode for at en sjuåring klarer å legge på LAKEN selv i alle fall? [emoji14]

Akkurat glodd på video om hvordan lage fletter. Tenker jeg skal ha det i pannebåndet. Bare for å prøve. Skrive ned det du skreiv nå. Kikke videre i morgen tenker jeg [emoji23]
Fletting ja.. Det ser fint ut, men aldri fått meg til å prøve. Er ikke sånn spesielt god på å strikke, men liker tanken på det [emoji28]
Om jeg bare gidder ta ferdig de sokkene, så.... Kanskje jeg kommer i gang igjen.

Hm. Ja.. Dattera sitt burde sikkert også taes snart.. Det bare.. Er litt tiltak. Tror du sjansene er gode for at en sjuåring klarer å legge på LAKEN selv i alle fall? [emoji14]
Nja [emoji14] Gjerne. Hvertfall om de gidder. 11 åringen min får ordne seg selv gitt. 6 åringen vil kun ta puta [emoji23]

Fletting ja.. Det ser fint ut, men aldri fått meg til å prøve. Er ikke sånn spesielt god på å strikke, men liker tanken på det [emoji28]
Om jeg bare gidder ta ferdig de sokkene, så.... Kanskje jeg kommer i gang igjen.
De løper ikke fra deg da :)

Nja [emoji14] Gjerne. Hvertfall om de gidder. 11 åringen min får ordne seg selv gitt. 6 åringen vil kun ta puta [emoji23]
Får prøve. Dyna har jeg ikke håp for enda, men laken og putetrekk bør da gå..!

Back
Topp