☆ Skravletråd Mai ☆

Vi får tydeligvis lørdagene. Ikke resten av uka. Men lørdagene
Det er jo bra det da. Lørdag er som regel en fin dag å få greit vær på! :)

Haha! Jaja, må jo gi på når man kan. Nådd mine 800 i alle fall. Har vel sånn 630 igjen for å evt nå 1500. Det kunne sikkert gått med iherdig innsats, men jeg troooor ikke det blir altså [emoji14]
Tror jeg har sånn 550 igjen. Og tror jeg skal klare det altså. Med mindre alt dør ut her. Men er jo noen dager igjen :D

Tror jeg har sånn 550 igjen. Og tror jeg skal klare det altså. Med mindre alt dør ut her. Men er jo noen dager igjen :D
Er det ja! :)
Om du klarer minst 100 pr dag skal det jo gå :)

Er det ja! :)
Om du klarer minst 100 pr dag skal det jo gå :)
Uff, trodde det var litt flere dager igjen. Menmen. Prøver da hvertfall, og ser hvordan det går :D har jo sjans på de andre premiene, og der var mye flott [emoji173]

Sånn. Kake ferdig. Må få glasur om litt da.

Mannen hadde lyst til at vi skulle bake kake med ungene

Så jeg og mellomste har bakt. Mens han sitter og jobber

Holder jeg snittet jeg hadde tom i går havner jeg på 1490. Da skal jeg ta i litt siste dagen altså ;-)

Ellers har jeg bare skravlet uten å telle

Hvilken kake ? Mmm her blir vafler og is senere. Muligens eplekake og

Hvor lang tid tar et slikt prosjekt?
Har ikke anelse. Jeg er så ny i dette selv atte. Men har strikka noen timer nå da. Noe knotete mtp jeg måtte lage og regne på alt selv [emoji14] Så blir der småpauser. Men håpa jeg ble ferdig til i morgen evnt. Har tusen tråder allerede å feste da [emoji85] Føles det som. For navnet på firmaet fikk jeg ikke helt rundt. Så måtte jo da kappe den for hver runde. [emoji25] Finnes sikkert en smartere måte. Menmen.

Gøy å bake med ungene :) jeg har lovet eldste å bake vafler etterpå. Hun er ute med pappaen nå. Blir alltid litt gris, men verdt det når jeg ser hvor mye hun koser seg :)

Holder jeg snittet jeg hadde tom i går havner jeg på 1490. Da skal jeg ta i litt siste dagen altså ;-)

Ja litt kjipt å ende på 1490 [emoji23] men virker som du er godt i rute uten å prøve da. Er jo ikke værst :)

Hvilken kake ? Mmm her blir vafler og is senere. Muligens eplekake og
Sjokoladekake i langpanne. Fsmilieoppskrift, mye sukker, mye smør (Vel. Malange) luftigere og saftigere enn posevarianter, men med både gluten og melk og egg er den ikke mye brukt i barneselskap og dugnadssammenheng ;-)

Har ikke anelse. Jeg er så ny i dette selv atte. Men har strikka noen timer nå da. Noe knotete mtp jeg måtte lage og regne på alt selv [emoji14] Så blir der småpauser. Men håpa jeg ble ferdig til i morgen evnt. Har tusen tråder allerede å feste da [emoji85] Føles det som. For navnet på firmaet fikk jeg ikke helt rundt. Så måtte jo da kappe den for hver runde. [emoji25] Finnes sikkert en smartere måte. Menmen.
Du har mer peiling enn meg hvertfall. Så jeg skal ikke prøve å hjelpe deg :)

Uff, trodde det var litt flere dager igjen. Menmen. Prøver da hvertfall, og ser hvordan det går :D har jo sjans på de andre premiene, og der var mye flott [emoji173]
Mai er gått fort synes jeg [emoji14]
Snart ferdig plutselig! Men du klarer nok 1500 om du går virkelig inn for det. Umulig er det ikke! :)

Namm. Hvilken kake ble det?

Sjokoladekake i langpanne. Fsmilieoppskrift, mye sukker, mye smør (Vel. Malange) luftigere og saftigere enn posevarianter, men med både gluten og melk og egg er den ikke mye brukt i barneselskap og dugnadssammenheng ;-)
Er det hemmelig oppskrift eller? [emoji14] trenger en god oppskrift. De jeg har prøvd har ikke vært bedre enn Toro 123.

Det klarer du, da! :)

Hehe skjønner . Ikke noe for meg da . Men høres god ut;)

Mai er gått fort synes jeg [emoji14]
Snart ferdig plutselig! Men du klarer nok 1500 om du går virkelig inn for det. Umulig er det ikke! :)
Neida. Ingenting er umulig. Er det som er så flott:) kommer nok over. For er så kjipt å ligge rett under:p

Back
Topp