☆ Skravletråd Mai ☆

Søvn avler søvn? [emoji87]

Ja. Stas med speider. Bare en mnd igjen så er der sommerferie for de begge :)

Haha ja det var urutinert. Me du har vel jammen hatt nok å tenke på også ;) Unnskyldt da :)

Ja hun er veldig den typen, så sover hun ikke dupp så blir natta vanskelig. Ser ut til at vi er tilbake til normalen igjen :) Snørra har løsna skikkelig også, så på bedringens vei.

Sommerferie er gull :) Husker det var stas jeg, når jeg var yngre.

Jaa, har stått på litt [emoji14] Hehe.. Så sånn sett unnskyldt. Mannen har gjort endel da, men blir liksom ikke helt det samme [emoji85]

Med alle problemer som har dukket opp med appen så får jeg endelig sjekka topp 100 lista gjennom appen og har begynt å få alle varsler jeg ber om.... lurer på om appen har dårlige og bra dager .... kunstlig pms..;p
Eventuell bipolar [emoji54]

God morgen forresten

Jeg er den eneste i huset som er våken. Har ammet og hun sovnet, men å legge meg til å sove igjen etter seks? Det er jo egentlig morgen...

God formiddag[emoji2]
Deilig med en stille stund for seg selv!

Himmelen er blå gubben er på jobb. Bestemor kommer innom for å fikse noen kopier og så blir det å dra ned til sentrum i dag også

Hadde glemt å kjøpe nok kylling og ekstra stæsj. Svigermor kommer. Hun savner det yngste barnebarnet sitt. Så hun blir noen dager. Men hu skal hjelpe med å male også [emoji14]

Er på vei inn i dusjen og håper at lillegutt vil sove to timer til. Ingen har gått av å stå opp så tidlig om mann ikke må

Så koselig med besøk[emoji1] og malehjelp!

God morgen alle :) I dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Håper du også da fikk sove litt igjen [emoji4]

Jeg skal rydde og vaske som vanlig samt fått ordnet et lite bord på rommet til snuppa [emoji4]

Har ikke sett ut enda. Er på badet. Men yr sier det er grått men opphold. Vi får se når jeg kommer meg opp. Først kle på meg. Aller først vekke mellomste. Lillemor er klar og eldstemann har vasket seg og gått for å kle på seg.

Ha en super dag[emoji1]

The huntsman på tv. Får slappe av litt. Dere får ha en fin dag. Prøver å ikke sitte her 24/7 liksom [emoji23]
Jeg ser på Rizzoli & Isles [emoji16]
Men jeg prøver på sitte her 24/7 ihvertfall så mye som mulig [emoji4]

Back
Topp