☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg ramla ut og dere har skravlet såppass at jeg ikke orker å bla [emoji14] Får gå gjennom varsler på pc etterpå.

Alle hatt en bra dag? Jeg begynner å smake maten min igjen. Hurra! :D

Hallveis til veske-trekninga snart. :D

Må si jeg er glad jeg heiv meg inn her, dere er trivelige å skravle med. :)

Jeg ramla ut og dere har skravlet såppass at jeg ikke orker å bla [emoji14] Får gå gjennom varsler på pc etterpå.

Alle hatt en bra dag? Jeg begynner å smake maten min igjen. Hurra! :D

Haha, så bra! Husker jeg mistet smakssansen en gang som barn, satt i bursdagen til lillebroren min og spiste sjokoladekake, kunne like gjerne vært papp.

Helt ok dag her, sliten nå. Sofatid <3

Har vært en zombie her :p guttene har Hengt i puppene i hele dag

Du er der ja. Du må trøste deg med at det bare er for en lite periode og at snart så savner du det litt[emoji6] for plutselig har dem ikke tid til hverken pupp eller kos.

Du er der ja. Du må trøste deg med at det bare er for en lite periode og at snart så savner du det litt[emoji6] for plutselig har dem ikke tid til hverken pupp eller kos.

Ja de dagene kommer og går:) men skal ikke klage for fy søren så blide de er

Helt klart. Er det over nå da? Hvordan kom dere ut av det?
Jeg satt ved senga lenge. Hvor hu så meg og ikke kunne tulle heller. Siden jeg var på rommet.
Etterhvert flytta jeg med til døra.
Så til mitt soverom som er veggivegg. For da kunne jeg snakke til hu med en gang jeg hørte hu begynte å tulle.

Begynte også å legge hu senere. Hu er bmenneske. Kan ikke tvinge hu i seng så grusomt tidlig.

Enkelte ganger har vi kun hatt senga hennes på rommet hennes. Alt av leker ute av rommet. For da måtte hu også fokusere på å sove.

Har prøvd belønningssystem også. Men det funka dårlig [emoji14]

Det har tatt sikkert 2 år med grining for oss alle. Men hovedsaklig legger hu seg fint alene oppe nå. Skal være overtrøtt og fylt opp med sukker om det er ett problem nå.

Pluss hu liker å ha leker på rommet. Vi aksepterer litt tull. Men som regel sovner hu innen 30 min.

Back
Topp