☆ Skravletråd Mai ☆

Nei sant. Blir til at jeg har mye pocket, engelsk pocket er jo ofte rimelig på cdon. :)
Må forresten ha mer bokhylle også, min er jo full!
Pocket jeg også kjøper [emoji14]

Jo. Men vi har hus fra 1950 nå. Guri så dyrt det blir å fikse opp alt. Bare utvendig kom på rundt 1.5 mill.

Kjelleren på 1.5 mill.

Da mangler vi fremdeles hovedetasjen og loftet.... [emoji85][emoji85][emoji85]

blir fort dyrt med hus. Vårt er fra 70-tallet, og vi må skifte vinduer, etterisolere, og kle hele kjelleren på nytt da den ikke er isolert inni og er full av fukt fordi det mangler beslag på vinduene, så vannet renner rett inn i muren. Selv på badet, flisene er bare lagt rett på muren. Iiiiskaldt. :o

blir fort dyrt med hus. Vårt er fra 70-tallet, og vi må skifte vinduer, etterisolere, og kle hele kjelleren på nytt da den ikke er isolert inni og er full av fukt fordi det mangler beslag på vinduene, så vannet renner rett inn i muren. Selv på badet, flisene er bare lagt rett på muren. Iiiiskaldt. :o
Man finner alltids noe å gjøre ja...

Her også. Mye smarte løsninger. Parkett oppå teppe... Så det glir fra hverandre. Mye tull og tøys gitt...

Man finner alltids noe å gjøre ja...

Her også. Mye smarte løsninger. Parkett oppå teppe... Så det glir fra hverandre. Mye tull og tøys gitt...

Haha, smaart!

Jeg må åpne døra til vaskerommet foe å få opp matskapet skikkelig [emoji23]

Vurderer ikke å vaksinere senere da? For det finnes vel? :)

Joda, den muligheten finnes men det er jo somregel ikke aktuelt før de er gaske store og ikke har fått det. Hun er bare som alle andre små barn som ikke har hatt det enda. Bortsett fra at hun har arrene etter å ha hatt det ;)

Back
Topp