☆ Skravletråd Mai ☆

Kost meg hos søstera mi. Hu hadde laga en tallerk med biff, sopp, fløtegratinerte poteter og peppersaus til meg [emoji7][emoji23]

Så så vi Ghost ship. Ganske harmløs grøsser. Vil ikke kalle det grøsser heller men [emoji14] Mer action med døde folk [emoji23]

Så litt snakk og se på hu lage meal prep for uka si.

Nå hjemme og slappe av bittelitt før senga roper :)

Så koselig da[emoji1]
Er det storesøster eller lillesøster?

Så koselig da[emoji1]
Er det storesøster eller lillesøster?
Denne gang var det lillesøster [emoji14] Har så mange jeg.

Var i storesøsters nevø konfirmasjon i går da. På natta traff jeg storebror på puben. I dag var det lillesøsters tur for oppmerksomhet [emoji23][emoji23]

Denne gang var det lillesøster [emoji14] Har så mange jeg.

Var i storesøsters nevø konfirmasjon i går da. På natta traff jeg storebror på puben. I dag var det lillesøsters tur for oppmerksomhet [emoji23][emoji23]

Hvor mange søsken har du? Jeg har 6, alle yngre :)

Jeg har enkelte retter hvor jeg bruker en hel hvitløk :)
Vi også, en del egyptiske hvor man finhakker hvitløken og steker i smør med koriander og bruker absolutt alt, og slik som lammelår hvor man ikke spiser så mye hvitløk men bruker det som en smakstilsetning [emoji4]

Å vaske klarer jeg greit å henge med på, hender det blir latt være en uke og så kjører jeg fire maskiner om dagen. Men å brette klær... Det kan jeg godt droppe til det rett og slett er tomt i alle skuffer og skap. :D
Men jeg må henge dem opp [emoji23]

Kost meg hos søstera mi. Hu hadde laga en tallerk med biff, sopp, fløtegratinerte poteter og peppersaus til meg [emoji7][emoji23]

Så så vi Ghost ship. Ganske harmløs grøsser. Vil ikke kalle det grøsser heller men [emoji14] Mer action med døde folk [emoji23]

Høres bra ut :)

Staaaaakar lille... Hun hoster så mye at det til og med kommer ting i bleia. Huffamei.

Var flink nå og brettet en del klesvask [emoji14] kom på underveis at det var en til i tørketrommelen, men den får være til i morgen. Har også en haug liggende i skapet mitt, skulle generelt gått gjennom klærne mine, men blir jo ikke til at jeg orker det. Kan ikke bråke der inne når lille sover heller da. :p
Du får invitere RonjaR på klesbrette ferie, hun hadde sikkert gledelig reist dit enn til svigers siden hun foretrekker havet og misliker fjell [emoji23]

Blæ må ut å finne sykkelhjelm i morgen
Til hvem da?

Minner meg forresten på at jeg vil sende mail til en skole her siden en klasse var på sykkelturer og alle elevene hadde hjelm men ikke en eneste voksen og det syns jeg er ille selvom det virket som minst 7 klasse!

Høres ut som veldig god mat og veldig koselig kveld [emoji4]

Back
Topp