Jobber. Titter innom i små pauserGod dag[emoji1]
Hva driver du med??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber. Titter innom i små pauserGod dag[emoji1]
Hva driver du med??
Jada, det er sant. Jeg tåler visst ikke feber så godt [emoji23]Nok til at man kan føle seg passe dritt da. [emoji29]
Hva ligger på?Da var grillen i gang
Åh funnet noen dere liker enda ?Så deilig.
Vi trenger nye utemøbler, de vi har er fryktelig gamle og er ved å falle fra hverandre.
Kommer mest sannsynlig til å vente med å starte grillsesongen til det er ordnet
Og hvor var det du sa du bodde, kommer gjerne på prøvesmaking![]()
Slik ble forresten kaka, spent på å smake [emoji28]
Og plutselig var det ettermiddagGod formiddag![]()
Haha ba. Been there done that. Drit i at man gjerne brekker en fot i fallet. Glasset knuste ikke. En dråpe gikk ikke til spille [emoji14]Litt samme som når folk faller på byen. Alle berger drinken!
Åh det er så irriterende
Åh falt litt jaJeg er på 6. plass
Så koselig gjort av henne daMin mor ville spandere
Syns nettleser var enda mer drit må jeg innrømme [emoji14]Glad jeg bruker nettleser
Så god ut![]()
Ååh. Den så saftig og god ut [emoji7][emoji7]![]()
Huff slitsomt . Vært litt mer enn vanlig her siste tiden også i grunn. Håper dere slipper unna snartIronien er vel at både jeg og junior ikke gjør annet enn å fly til legen og på sykehuset [emoji85] Og det blir veldig slitsomt i lengden, for man mister "normalen" litt. Onsdag skal hun til barnelegen, og jeg til øyelegen. Fredag skal jeg til kardiolog for ultralyd og koble opp holterregistering. Mandagen etter skal jeg til kardiolog igjen, og junior på 15mnd kontroll. Og en eller annen dag tilbake til nevrolog på sykehuset samme uke [emoji14] Og når ukene blir sånn... Da blir man litt sliten og lei i lengden.
Så snill mammaMin mor ville spandere
Så deilig.
Vi trenger nye utemøbler, de vi har er fryktelig gamle og er ved å falle fra hverandre.
Kommer mest sannsynlig til å vente med å starte grillsesongen til det er ordnet
Ja. Liker best å være med i nåtid. Ikke fortida [emoji23] Høres ut som det bavianen sier til Simba i Løvenes konge. Menmen [emoji23]Det skjønner jeg god![]()
Roter skal bortHvor skal du legge rotet da?
Ja hun vasker bare der det er tomt for tingMå du rydde så mye til vaskehjelpen da?![]()