Usj heheLofoten. Blir vel ikke noe som legger seg, men blåser skikkelig sidelengs.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj heheLofoten. Blir vel ikke noe som legger seg, men blåser skikkelig sidelengs.![]()
Åh nei . Gutta sov ja, men har en jente og. Og hun ville opp kvart på 6Opp kvart på 6 uten barn? Er du ordentlig A-menneske?![]()
YesDet må jeg og![]()
Skjønner. Hvor lang tid tar en bønn vanligvis?5 ganger om dagen vanligvis, noen dager går ikke det da og spesielt på vinteren tar vi flere bønner i et siden det er kort tid mellom dem
Ha ha du da
Det er vel grensa på nesten total galskap det [emoji13]Det gjør det titt og oftemen ikke på det punktet
Alt bra?Morn morn![]()
Skjønner [emoji23] godt å høre det ikke var frivillig på en søndag morgen [emoji14]Åh nei . Gutta sov ja, men har en jente og. Og hun ville opp kvart på 6![]()
Ja Hehe . Om ikke gal så er jeg nok litt rar og spesiellDet er vel grensa på nesten total galskap det [emoji13]
Gal på andre måter må man nesten være da [emoji23]
Tror vi er en del som vil detYesvil være med i trekning av den vesken.
Hehe det ville ikke skjeddSkjønner [emoji23] godt å høre det ikke var frivillig på en søndag morgen [emoji14]
Men jeg vil virkelig ikke bli brun [emoji13]
Satser på at det blir bedre i år da [emoji4]
Vanskelig ja, hater autocorrect på mobilen i det siste for den kommer med idiotiske ting selvom jeg tydelig trykker på ord jeg vil ha.Vanlig? Vanskelig ? Hehe noe hun ønsker da?
Jeg trenger ikke. Ville gitt til min søsterTror vi er en del som vil det![]()
Samme her sjekker en gang i blant men tror jeg for problemene å henge med denne mnd. Når folk har kommet til 600 innlegg innen den 7 i mnd![]()
God morgen
Ja, du da?
SkjønnerVanskelig ja, hater autocorrect på mobilen i det siste for den kommer med idiotiske ting selvom jeg tydelig trykker på ord jeg vil ha.
Masse hun ønsker seg, så og si absolutt alt, men hun har nok leker, vi sliter med å få ryddet vekk leker hun allerede har.
Jeg foreslo beltestol men mannen var uenig så ser ut til å bli klær [emoji54]
Alt bra?![]()
Mellom 5-10 min litt avhengig av hvor lang tid man vil bruke også [emoji4]Skjønner. Hvor lang tid tar en bønn vanligvis?
Fikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.