☆ Skravletråd Mai ☆

Det gjør det titt og ofte ;) men ikke på det punktet
Det er vel grensa på nesten total galskap det [emoji13]
Gal på andre måter må man nesten være da [emoji23]

Men jeg vil virkelig ikke bli brun [emoji13]

Satser på at det blir bedre i år da [emoji4]

Da tror jeg du blir nødt for å bruke hansker og sokker, eller skokrem kanskje? Mulig den dekker helt[emoji85][emoji23]

Vanlig? Vanskelig ? Hehe noe hun ønsker da?
Vanskelig ja, hater autocorrect på mobilen i det siste for den kommer med idiotiske ting selvom jeg tydelig trykker på ord jeg vil ha.

Masse hun ønsker seg, så og si absolutt alt, men hun har nok leker, vi sliter med å få ryddet vekk leker hun allerede har.

Jeg foreslo beltestol men mannen var uenig så ser ut til å bli klær [emoji54]

Samme her sjekker en gang i blant men tror jeg for problemene å henge med denne mnd. Når folk har kommet til 600 innlegg innen den 7 i mnd:p

Og jeg har jo halvparten av det di helt på toppen har. Og Æsj[emoji85][emoji85] mangla 3 på 600[emoji36]

Vanskelig ja, hater autocorrect på mobilen i det siste for den kommer med idiotiske ting selvom jeg tydelig trykker på ord jeg vil ha.

Masse hun ønsker seg, så og si absolutt alt, men hun har nok leker, vi sliter med å få ryddet vekk leker hun allerede har.

Jeg foreslo beltestol men mannen var uenig så ser ut til å bli klær [emoji54]
Skjønner:) ikke noe gøy utelek da ?

Syk baby og småsyk mann, så kan virke som om dagens planer om å besøke oldemor på bursdagen hennes, ryker. [emoji17] har jo bakt en kake, på en måte, og laget horn som vi skulle ha med, og skulle ta med god fisk til middag. Så kjenner jeg er veldig skuffet.

Enn der?

Fikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.

Huff. Håper dere fikk sovet litt i natt da[emoji4]

Back
Topp