Og nå har du 700 innlegg igjen [emoji4]Å der var jeg i mål, Å nå har jeg 800 innlegg denne mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og nå har du 700 innlegg igjen [emoji4]Å der var jeg i mål, Å nå har jeg 800 innlegg denne mnd
SpennendeVi er muslimer så hører han siterer deler av Koranen, sjeldent vi får bedt samtidig
Får håpe det jaHåper det ikke er lang ventetid da!
Ja er egentlig detHerlig å kose da [emoji173]️
He he gått unna i helgaSåpass ja. Dobbelt så mye som meg da [emoji23]
Har sendt inn mange klager. Men får aldri medhold [emoji23]Du får klage![]()
Flink altså800 denne mnd
Mhm det har jegOg nå har du 700 innlegg igjen [emoji4]
Makan til dårlige greierHar sendt inn mange klager. Men får aldri medhold [emoji23]
Over halvveis nå heldigvisFlink altså![]()
Forstår det. Har ikke hatt tid omtrent denne uka jeg. Fikk en super start de to første dagene men så ble det mindre og mindre fritid. Men lenge igjen av mndHe he gått unna i helga
Ja syns det. Men gir meg aldriMakan til dårlige greier![]()
Det er ikke verst detOver halvveis nå heldigvis
Lite første dagene her så tatt igjen i går å i dagForstår det. Har ikke hatt tid omtrent denne uka jeg. Fikk en super start de to første dagene men så ble det mindre og mindre fritid. Men lenge igjen av mnd![]()
Det er braJa syns det. Men gir meg aldri![]()
Helt greit for mai blir bare travlere og travlereDet er ikke verst det![]()
Sånn er det. Går opp og ned. Men 1500 skal vi overLite første dagene her så tatt igjen i går å i dag
Det bør vel gå greit jaSånn er det. Går opp og ned. Men 1500 skal vi over![]()
Den gjør det ja? Mye ekstra som.skjer?Helt greit for mai blir bare travlere og travlere