☆ Skravletråd Mai ☆

Tenkte sånn før om kakebaking, at jeg slet med å få til noe godt vi skulle ha selskap, men jeg bakte jo ikke så ofte at jeg fikk øvd heller. Og skulle jeg øve, måtte det jo spises! Tro meg, jeg hadde spist det [emoji23]
Men jeg skal ned i vekt

Baker gjør jeg nemlig, tydeligvis så bra at sjefen hadde sagt til mannen at hun elsker meg etter en karamellkake [emoji23]
Ved juletider trodde de nok jeg prøvde å feite dem opp [emoji23]

Men ja baker jeg må det jo spises også så holder meg til å bake når jeg må [emoji6]

Men jeg skal ned i vekt

Baker gjør jeg nemlig, tydeligvis så bra at sjefen hadde sagt til mannen at hun elsker meg etter en karamellkake [emoji23]
Ved juletider trodde de nok jeg prøvde å feite dem opp [emoji23]

Men ja baker jeg må det jo spises også så holder meg til å bake når jeg må [emoji6]

Samme her med vekta, men når det er helg unner jeg meg litt. :)

Nei, sitter og vugger nå [emoji26]

Mi og hylte og var rasende, sparka og slo vilt rundt seg. Var slik i natt og[emoji26] men tror lite mat di siste dagene og medisinen og at ho ikke er helt i 100 enda som gjør det.
Håper han roer seg snart[emoji177]

Så vemodig å tenke på[emoji20] men dessverre uungåelig..
Håper hun får en flott tid framover[emoji173]️

Det er jo en vei det går tilslutt, men hun har det heldigvis ikke så ille tror jeg så vi skal nok ta vare på henne som best vi kan, men en tur til vet for å se om det kanskje er noe som kan gjøre det lettere kanskje?

Og er det aøtså det vi tror så skal hun ikke på lange turer på asfalt med meg og vogna i sommer, men korte turer på mykt underlag. Godt jeg har bæresele, men mange korte turer harmonerer ikke med søvnen til lillemor da. så vi får se hvordan dette blir

Back
Topp