Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt frokosten [emoji8]Tid for frokost
Dårlige spøk etter x antall konkurranser her hvor noen mener at om man er aktiv tar man ikke vare på barna sine [emoji6]Ville ikke i kommodene sine? Hvor store kommoder har dere? Og hvorfor må de inn i kommodene? [emoji23][emoji23][emoji23]
Får da satse på det ihvertfall [emoji4]Mørkelilla og sidecuts blir det. Bra jeg ikke er kresen haha. Blir nok bra tenker jeg![]()
Farmor pleier å ha en tykk stripe i panna med en eller annen farge, helst da rød eller lilla [emoji6]Hahaha [emoji85] Ei på eldrehjemmet har det faktisk [emoji14] Hu er råkul da [emoji7]
Hva er frokosten idag da? [emoji4]Tid for frokost
Aha. Vet de ikke at barn faktisk også kan underholdr seg selv, eller at enkelte av oss har store barn. De løper ut til venner og lekeplasser og ser de ikke før 4 timer etter også [emoji14]Dårlige spøk etter x antall konkurranser her hvor noen mener at om man er aktiv tar man ikke vare på barna sine [emoji6]
Da "måtte" vi jo være så forferdelige at de var innelåst i kommoder osv [emoji23]
Men ellers kan jeg svare på at disse barna er så tøyelige og små så hadde nok ikke trengt store kommoder for å få de inn [emoji13]
Haha hatt det noenlunde før ogsåFår da satse på det ihvertfall [emoji4]
Hihi [emoji39]Farmor pleier å ha en tykk stripe i panna med en eller annen farge, helst da rød eller lilla [emoji6]
Aha. Vet de ikke at barn faktisk også kan underholdr seg selv, eller at enkelte av oss har store barn. De løper ut til venner og lekeplasser og ser de ikke før 4 timer etter også [emoji14]
Kunne nok trykka minste i en kommode altså [emoji14] Ikke hu på 11 år da [emoji23][emoji23]
Bra ingen kan se hvor aktive vi er..... (topp100) [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Måtte snike nå å se hvor mange du hadde totalt [emoji23][emoji23] Hadde det ikke vært for jeg måtte lage ny profil i 2009/10 hadde jeg nok vært oppi det jeg også [emoji39]Antar de lærte det etterhvert, men ble noen morsomme innlegg pga det da [emoji6]
Eh ja skal ikke si noe for er på en annen liste også over de med mest innlegg all over
God morgennGod morgen alle sammen[emoji259]
Er mer , bare gadd ikke skrive op altDet var jo endel[emoji4]
Kos deg på dugnadNei, da må jeg komme meg avgårde
Ser den jo ganske lett
Ser den jo ganske lett
Gjør du ikke?Dere må ikke alle bli stille når jeg leser på web for der ser jeg i alle fall ikke at jeg skravler alene!!
Blir nok braMørkelilla og sidecuts blir det. Bra jeg ikke er kresen haha. Blir nok bra tenker jeg![]()
Så kjedelig da, jeg ble medlem 1. oktober 2011 [emoji4] tok nærmere et år før jeg ble aktiv daMåtte snike nå å se hvor mange du hadde totalt [emoji23][emoji23] Hadde det ikke vært for jeg måtte lage ny profil i 2009/10 hadde jeg nok vært oppi det jeg også [emoji39]
Men under første omlegginge sletta den meg ser du... Så mista alt jeg hadde jobba for gitt