Håper det retter seg ved neste klokkestilling[emoji12]
Det er jo et håp[emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det retter seg ved neste klokkestilling[emoji12]
Gooood morgen [emoji4]
[emoji8][emoji8]Always in my dreams[emoji173]️
Haha joooda. Men har bare ikke blitt til. [emoji85]Hva [emoji54] går jo fly over [emoji6]
Her også så vi skal ut idag og kose oss, hvert mye ute hele uka [emoji4]Takk[emoji2]
Så kjipt, det skal det her og[emoji53]
Heldigvis hihi [emoji7]Mamma er best[emoji7]
Vi har toTok han mobilen med seg? Her får jeg hu minste til å dundre på baderomsdøra og rope at hu må bæsje [emoji23] Vi har bare ett do. Så da får han tempoet i gang gitt
Som regel hvertfall haha. I dag sov han. Men det var han som våkna av klokka mi og begynte gå ned av gammel vane. Jeg ignorerte klokka visstnok hahaha [emoji23][emoji23]Flott med en mann som står opp tidlig[emoji12]
Tja ja ihvertfall ikke oppe Kl 3 for mating så bedre enn på lenge men opp tidlig da [emoji54]Hatt ei god natt?[emoji4]
Hahaha. Neiiida. Blir visst møøøørkelilla nå [emoji86] Hadet rødt [emoji38]Høres ut som om du planlegger å glemme [emoji13]
Ja. Jeg vet ikke helt hvilken vei dette går, tenker han må diskutere det med vet. Men det tror jeg han utsetter for han har ikke lyst....Stakkars gamlemor[emoji20]
Kan ta det i sommerferien [emoji6]Haha joooda. Men har bare ikke blitt til. [emoji85]
Kasta ut allerede 4 ganger jeg [emoji87]Håper du har sovet godt[emoji2]
Appen funker fint nå!
Kanskje du må bytte tilbake profilbildet da til Spyro? [emoji6]Hahaha. Neiiida. Blir visst møøøørkelilla nå [emoji86] Hadet rødt [emoji38]
Men en natts søvn hjelper.Skjønner at det topper seg[emoji20]
Litt lenge til....Håper det retter seg ved neste klokkestilling[emoji12]
Hmm.. Noen kunder må da dere andre forstå ;-)Ja spesielt når han også skal være vikarierende apoteksjef snart [emoji54]
Da må jeg teste. Den var ubrukelig i morgesHåper du har sovet godt[emoji2]
Appen funker fint nå!
Bv er vel faktisk bare en "kundetilpasset utgave" av tapatalk tror jegDen er veldig lik bv så lett å bruke [emoji4]