>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra daDen er ferdig lest men fin bok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daDen er ferdig lest men fin bok
Gjør det inntil videreKos deg på toppen der
Nei synes ikke detRenner det ikke heller? Hva merke er dette? [emoji38] Gjerne oppdatere min haha
Så flink du erEller de andre mindre.
Jeg har hele tiden 100% kontroll over hvor mange innlegg jeg har denne måneden![]()
Nærmer meg nåKom igjen da![]()
Aha. Skal skrive det ned gitt. Alltid gøy med sminketipsNei synes ikke det
Har bb cream
Det gjør det men den er travelEllers kommer det en dag i morgen også![]()
Så kjedelig da.Dårlig med det gitt[emoji23]
Sant detAha..
Du vet det fremdeles er tidlig i måneden.
Syns du skal skravle fordi du har lyst, ikke fordi du føler du må
Ta det når du vil og føler for det daDet gjør det men den er travel
Akkurat sånn her ogHar som regel bare på meg maskara, får ikke tid til annet om morgenen.
Er egentlig ikke så veldig vanskelig.Så flink du erHar nada kontroll jeg haha.
Uh. Ligger på runst 100 om dagen du da jo [emoji1] Syns det er braEr egentlig ikke så veldig vanskelig.
Dette er for eksempel mitt innlegg nummer 300 denne måneden
Det er ett eller annet med disse ungene som spiser av tiden til morgen stellAkkurat sånn her og![]()
Heia heiaSkulle hatt 30 innlegg til i dag
Ja, jeg vet. Og det er faktisk det som er det beste uansett.Ja. MEN da vet du i det minste ♡
I gjennomsnitt, ja, sånn foreløpigUh. Ligger på runst 100 om dagen du da jo [emoji1] Syns det er bra
Jeg kan hvertfall ikke ha noe. Svetter bare jeg tenker på trening [emoji23]Med full pakke da? Altså absolutt alt? Du er god. Jeg føler alt bare renner nedover jeg [emoji85]
Egentlig ikke vi heller. Bare ikke vandt med det. Noe som er enda mindre grunn til å klageJa, det var det virkelig. Men skal så ikke klage, for ho har ikke vært veldig plaga[emoji4]
En dusj skulle jeg og hatt. Men tror jeg drøyer til i morgen tidligFøler meg freshere nå som jeg har vært i dusjen