Det skal jegTskk i like måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jegTskk i like måte
Så koseligMette og gode. Ble invitert til lillesøster for kos og film i kveld. Så får vel gjøre det da![]()
Ja. Bare få barn i seng først hihi. De spiser kvelds nå såSå koselig![]()
Herlig [emoji1]Slik var jeg i konfirmasjonen i går da. Godt vi er barnslige enda [emoji23] Satt tom på ryggen til niesa mi på 13 år [emoji23][emoji23][emoji23][emoji123] Sterk liten cheerleader hu gitt [emoji123]
![]()
Ingen steder, jeg jobber her[emoji23]
Haha. Jeg og!!Sånn ønsker jeg meg til jul!![emoji7][emoji7]
Den så god ut[emoji39]
Ble den bra, selv om bunnen ble litt misslykka?
Ikke akkurat fjellsko, men har Salomon tursko. Elsker de. Jeg har brede føtter da, så tar tid å finne sko som ikke gjør vondt. De er gode over vrista.Skal ha meg nye tursko/fjellsko i morgen . Har du noen gode ?![]()
Oki hatt viking og NORTH face førElsker Salomon sineog viking
tursko da.
Hvordan kamp?Leser bok å ser kamp
Kjekt å imponere de små litt. For de trodde jeg skulle tryne av den. Utfordring tatt og jeg var bedre enn de [emoji23]Herlig [emoji1]
Mi spiser kveldspupp i halvsøvne [emoji23]Ja. Bare få barn i seng først hihi. De spiser kvelds nå så![]()
Åh ikle hørt omScaepa
Haha. Det er knall!Kjekt å imponere de små litt. For de trodde jeg skulle tryne av den. Utfordring tatt og jeg var bedre enn de [emoji23]
Jeg har lyst på salomon. Dattera mi har salomon og er veldig fornøyd med deIkke akkurat fjellsko, men har Salomon tursko. Elsker de. Jeg har brede føtter da, så tar tid å finne sko som ikke gjør vondt. De er gode over vrista.
Tanta ruler haha [emoji23][emoji123]Haha. Det er knall!
Enda lettere [emoji14]Mi spiser kveldspupp i halvsøvne [emoji23]
Enga mot StabækHvordan kamp?
Scarpa er godt kjent blant de som går mye på fjelletÅh ikle hørt om
Ungenes ønskemiddag, minus "spise ute"- delen. Det er 7 grader og vi har ikke kjøpt møbler enda.
Men Sommerkoteletter. Mais. "skattekiste med de av grønnsaker de enkelte har valgt (og tvungent potet i bunn for det må man ha)