Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mette og gode. Ble invitert til lillesøster for kos og film i kveld. Så får vel gjøre det da![]()
Siden mai i fjor har jeg gått ned 30 kg, så det begynner å hjelpe på.Så bra. Hvordan går det vekt og mat? Du ville ned sant ?![]()
Ja. Er kjempekos [emoji7] Denne helga har vært fantastisk fin [emoji7]Elsker filmstund med venninner/søstre![]()
Det er detGreit å få ting gjort inne på de dagene da jaHar holdt meg mest inne jeg og i dag
![]()
Hørtes himmelsk utHadde stekte nudler med okse og kylling i sterk peppersaus og grønnsaker [emoji7][emoji7] NOM
Så hyggeligMette og gode. Ble invitert til lillesøster for kos og film i kveld. Så får vel gjøre det da![]()
Så koseligMette og gode. Ble invitert til lillesøster for kos og film i kveld. Så får vel gjøre det da![]()
Det er det [emoji7] Men har både kveldsmat og frokost i den nå da [emoji7][emoji23]Hørtes himmelsk ut![]()
Kjempe [emoji7]Så hyggelig
Sikkert grøsser. Pleier være grøsservenner vi to. For vi begge fæler da [emoji23][emoji23][emoji23]Så koselighvilken film da?
Gøy daSikkert grøsser. Pleier være grøsservenner vi to. For vi begge fæler da [emoji23][emoji23][emoji23]
Veldig. Vi kan jo ikke se slikt alene. Mareritt da.Gøy da![]()
Slik var jeg i konfirmasjonen i går da. Godt vi er barnslige enda [emoji23] Satt tom på ryggen til niesa mi på 13 år [emoji23][emoji23][emoji23][emoji123] Sterk liten cheerleader hu gitt [emoji123]
![]()
Skjønner jeg godt. Kan nesten ikke se sånne filmer i det hele jeg. Hvertfall ikke når jeg er alene hjemme. Spesielt ikke etter det er mørkt [emoji23]Veldig. Vi kan jo ikke se slikt alene. Mareritt da.
Eller ikke SAW filmene. De elsker jeg [emoji7] De ser jeg om igjen og om igjen alene da
Leve mens en kan [emoji39]Sunt å være litt barnslig![]()
Hahaha. Spørs sjanger.Skjønner jeg godt. Kan nesten ikke se sånne filmer i det hele jeg. Hvertfall ikke når jeg er alene hjemme. Spesielt ikke etter det er mørkt [emoji23]
Ja det er noe med detLeve mens en kan [emoji39]