Har bare gått nedover jeg og. Men heldigvis ikke så langt da. Nå vet jeg ikke. For siste dagen har jeg ikke kommet inn på lista.Jeg har ramlet helt av lasset [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare gått nedover jeg og. Men heldigvis ikke så langt da. Nå vet jeg ikke. For siste dagen har jeg ikke kommet inn på lista.Jeg har ramlet helt av lasset [emoji14]
Du må da ikke la telefonen liggeJeg er så sur at jeg snart driter i bv... Men er så nærme målet at drit i... Men det er sykt frustrerende å logge på hver gang jeg lar mobilen være alene i mer enn 5 minutter.
Akkurat nå denne helga suger BV. Sorry Tamara! [emoji85]
Æææsj. Da hjelper det ikke å ra ferja over til den nest beste siden heller [emoji6]
Da blir det jo ikke roterom lenger?![emoji12]
En ikke et helt romTror ikke det er mulig. Er flere sånne områder her i huset, hvor det bestandig blir rot. I skapet (vi har walk in), vaskerommet, kjøkkenbordet... kan rydde sp mye jeg vil der, når det først har vært rotete så ofte så havner rot der.
Men må flemdeles booke billett, pakke sakene, kjøre til flyplassen og så videre, og så videre...Vi har fått direkterute med widerøe, faktiiisk [emoji16]
Hva skal dere ha?Forstår jeg godt. EnjoyMå vel snart begynne på mat jeg også [emoji85]
Ja jeg ligger på 36.5 til vanlig så [emoji14]Kan være ille nok det hvis du har lav normaltemp[emoji53] God bedring i alle fall
Nei men lysten påHandla mer?![emoji23]
Enda mer moro [emoji23]Ender bare forvirra selv jeg [emoji23]
Ooooo, nam![]()
Slik ble forresten kaka, spent på å smake [emoji28]
Hihi hva da mat?Nei [emoji14] Men mat blir det.
Oi, nå må jeg skjerpe meg.
Dere skravler jo så mye at jeg faller på listen![]()
Det går ikkeDere skravler så jeg detter av lasset[emoji28][emoji23]
Ingenting er bedreHelt topp![]()
Det er det mange som gjør, men fortsetter likevelDere skravler så jeg detter av lasset[emoji28][emoji23]
Men må flemdeles booke billett, pakke sakene, kjøre til flyplassen og så videre, og så videre...
Hehe går unnaDere skravler så jeg detter av lasset[emoji28][emoji23]
Sånn det skal væreDet er det mange som gjør, men fortsetter likevel![]()