☆ Jubeltråd

6+0 i dag!
Og eg har nettopp fått vite at ei av mine beste venninner er 5+5!! [emoji7] [emoji173]
På jentekveld i går kveld åt vi plutselig ikkje kjeks med brie osv, vi to som brukar hive innpå mest [emoji23] så vi innrømte for kvarandre i dag, på tomannshånd [emoji7]
Vi visste om kvarandre mtp prøving da, vel og merke [emoji5]

6+0 i dag!
Og eg har nettopp fått vite at ei av mine beste venninner er 5+5!! [emoji7] [emoji173]
På jentekveld i går kveld åt vi plutselig ikkje kjeks med brie osv, vi to som brukar hive innpå mest [emoji23] så vi innrømte for kvarandre i dag, på tomannshånd [emoji7]

Ååå... så gøy for dere:woot: det er jo drømmen det da, å gå gravid sammen med ei av de nærmeste:love7

Har prøvd å godsnakke med søstrene, men de ville visst ikke ha fler :laughing002

6+0 i dag!

Så koselig! [emoji7][emoji122]

Uke 7 har gått så fort pga at jeg ble satt frem tre dager på UL forrige fredag så er allerede 8+0 på tirsdag :D

Frøkna sove helt til 8.15 i dag :woot:
Passet meg ypperlig, spesielt siden jeg har kveldsvakt og derfor kunne sove litt lengre i dag :)

Ååå... så gøy for dere:woot: det er jo drømmen det da, å gå gravid sammen med ei av de nærmeste:love7

Har prøvd å godsnakke med søstrene, men de ville visst ikke ha fler :laughing002

Så koselig! [emoji7][emoji122]

Ja, det er kjempegøy! [emoji3]
Sist var eg "aleine" så eg har alltid sagt at nokon i gjengen må hive seg rundt og ta førstemann når vi skal ha nr.2 [emoji5] [emoji7]

En liten bismak at vi er 3 venninner som har prøvd ei stund. Så Eg får litt vondt av nr.3. Ho har hatt laaaange ustabile sykluser sidan ho slutta på pilla ved nyttår. Men dei har berre hatt en pp. Eg har tross alt prøvd langt over eit år og opplevd både BO, medisinsk abort i veke 12 på sjukehuset, kjemisk osv. Så eg seier til meg sjølv at eg ikkje kan ha dårlig samvittighet for å vere gravid no.
Håpar såklart ho får normale sykluser og klaff snart. Både for oss alle 3 sin del, men spesielt for hennar del.[emoji173]

6+0 i dag!

Ååååh! Det er min drøm å gå gravid samtidig med en venninne. Men det ser veldig mørkt ut for min del ‍♀️[emoji24] heldige dere!

Ååååh! Det er min drøm å gå gravid samtidig med en venninne. Men det ser veldig mørkt ut for min del ‍♀️[emoji24] heldige dere!

Ja, det har liksom blitt prata om leenge. Vi er en stor gjeng på 10 stk, så sånn sett er sannynligheten stor for at det vil klaffe med nokon. Men hadde ikkje trudd det kom til å skje likevel.
Kryssar fingrane for at vi begge går til termin! <3

At eg snart har langhelg [emoji120][emoji119][emoji23]

Jeg jubler over at begge ungene er i seng! av og til skjønner jeg ikke hva vi tenker på med at vi skal ha en til..:joyful:

Jubler for lørdag, fri og heimetid. Og at eg la meg samtidig som guttungen i går og dermed er hakket meir utkvilt i dag.
Så har fått vaska golv, bl.a. Det var på høg tid og skikkelig digg!

Back
Topp