☆ Jubeltråd

Hurra!! Endelig ble det noe på a mor:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Såklart,med sexnekt så er alt relativt,men mannen fikk en etterlengtet kosestund og jeg fikk nærhet med litt ekstra on the side :hilarious:
Trenger ikke ha sex for å ha sex si :hilarious:
 
Jubler for at jeg endelig orker å trene igjen! Har vært på step og tabata og det var bare SÅ deilig.

Misunnelig! Håper jeg orker en liten økt i morgen før kveldsvakt, blir isåfall den første på lang tid.
 
Misunnelig! Håper jeg orker en liten økt i morgen før kveldsvakt, blir isåfall den første på lang tid.

Har virkelig savnet det. Er så godt å bevege seg og få svettet litt. Håper formen din tillater litt trening i morgen start rolig! Jeg var helt gåen etter dagens økt etter mange uker på sofaen[emoji28]
 
Har virkelig savnet det. Er så godt å bevege seg og få svettet litt. Håper formen din tillater litt trening i morgen start rolig! Jeg var helt gåen etter dagens økt etter mange uker på sofaen[emoji28]

Ja, det skjønner jeg. Godt å få beveget seg litt! Jeg må ta det rolig ja, nå blir jeg jo andpusten bare av gå fra første til andre etasje hjemme:laughing001 Men hadde vært deilig med litt roing og rolig styrke, håper jeg orker i morgen! :)
 
Jubler for 11 dager til tul og en uke ferie! Fyfader det blir deilig!! Er så sliten nå at jeg vet nesten ikke hvilket bein jeg skal stå på, en uke med totalt avslapping skal bli helt nydelig :)
 
Jubler for 12+2 dager, tul og første svangerskapskontroll unnagjort, og at familien er informert! Er så godt å "være i gang" igjen, å se gleden andre viser over denne lille babyen!
 
Back
Topp