Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skjer det fremdeles ingenting! Ingen tegn på TR og ingen tegn til strek... Slitsomt!
Takk for denne gangen og lykke til til både de gravide( og gratulerer) og de som hopper videre til neste IKM gruppe![]()
Ja ser den berømte skyggestreken, men ikkje særlig farge i denSamme her, med unntak av at jeg ser en skyggestrek på nesten alle tester, temmelig frustrerende.
Ja ser den berømte skyggestreken, men ikkje særlig farge i denmå skje ett eller Anna snart..
Uansett kor kjipt det e , så e det gjerne bedre enn ingenting :-/Jeg har omsider begynt å spotte, så gjetter tr kommer i morgen.
Shit, var inne å snek på hvor mange som hadde lykkes av dere og skal jammen si det var uttelling i denne IKM gruppa!!
Gratulerer til alle dere![]()
Uansett kor kjipt det e , så e det gjerne bedre enn ingenting :-/
Ja, å ha den der datoen å vente på e ikkje alltid like braHelt klart. Tror ikke jeg orker å teste etter el neste syklus, men forbereder meg på at den kanskje også er lang, så kan vi prøve å legge inn aksjer litt oftere og lengre ut i syklusen.![]()
Ja, å ha den der datoen å vente på e ikkje alltid like braHehe
heldigvis e det sommer og ferietid så vi kanskje får andre ting å henge fingrene i ;-)
Tr kom til meg i dag, så nå er det bare å nyte sommeren som ektepar, også får det skje det som skjeringen prøving nå i sommer. Lykke til alle sammen
både gravide og prøvere
![]()
Eg får bare opp error occured når eg prøver å laste opp bilde?
Åh... Det hørtes fint ut. Ingen prøving og null stress lissom. Men dere kjører uten prevensjon? Kanskje vi også skal prøve det slik i sommer. Blir litt tullerusk av alt.