☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Føler generelt lite hverken for eller i mot denne pp'n! Tror egentlig ikke det har skjedd noe denne pp'n. Er enten 7 eller 8dpo i dag tror jeg! Litt ømme pupper, stinn i magen, ganske trøtt og tidvis murringer (men veldig lite)! :-) får bare se om TR dukker opp rundt 27. Juli eller ei! ;-)

Kjenner dere følelsen av i det ene sekund er du heeeelltt sikker på du er gravid og i det neste sekund er du helt sikker på at du ikke er?

Akkurat nå er jeg helt sikker på at jeg ikke her.
Heldgvis begynner "uka" vår i morgen :)
Jeg går p teste hver gang jeg er på do. Og ned to forskjellige merker :-P positive alle sammen, men forsatt litt redd.

Puppene blir mer og mer øm, og dette er natt nr to hvor jeg må stå opp for å spise. Begynner å minne om sist gang jeg var gravid.... :)

Helt hvit test som forventet. 10 DPO.
ImageUploadedByBV Forum1434949213.198828.jpg

Er på reise og måtte teste under elendige forhold. Var oppe og tisset fire timer før, siden jeg måtte opp for å spise i natt. Har lett etter plast eller pappglass her vi er, men fant ingenting. Tisset til slutt i en pose :p snakker om desperat testetøs... Skimtet miligens noe, så jeg tester på onsdag på ikm. Vet egentlig ikke når el var, så mulig jeg er mindre dpo enn hva jeg trodde. Er mer optimistisk denne pp enn sist, for jeg føler meg lik starten av da jeg var gravid med sønnen min. Ekstremt sulten og blodsukkerfall, ømme bryster og god luktesans. Siste og første pp hadde jeg kjemisk med flere klassiske symptomer, men følte meg liksom ikke gravid likevel, og hadde ikke troen på at det skulle gå bra, til tross for positive tester. Har mer tro på at jeg kan være gravid nå, selv om testen var myyyye svakere enn sist pp samme dpo.. Vi får bare vente to dager til før vi tester igjen.. :)

Ingen tvil her lenger - Jeg er helt klart gravid :)
Testen var veldig synelig i dag, og hatt en fin stigning :)
Jeg flytter over til marsforumet, og håper dere alle kommer etter! Lykke til :)
Bilde daaa ;)

Gah, fikk ikke frisørtime før fredag... Så da er spm: skal jeg kjøre 4 mil hver vei bare for å kjøpe graviditetstester? Eller evt, klarer jeg å la være? :eek:

Last edited:
Gah, fikk ikke frisørtime før fredag... Så da er spm: skal jeg kjøre 4 min hver vei bare for å kjøpe graviditetstester? Eller evt, klarer jeg å la være? :o

Det blir vel litt for langt, eller?? Hehe. ;) Artig med tester da. :) Men flink hvis du lar være, ja. ;)

Jeg fikk negativ test i dag på mu. Er 11 dpo i dag, ikm fredag. Jaja.

Nå er jeg endelig hjemme I kjente trakter :D Gratulerer så mye til alle gravide :D skal selv ta en test I kveld :) er 13 dpo I dag og har første ikm I morgen :) pergo ikm er til torsdag :)
Har ingen symptomer annet enn en veldig rar mage.

Back
Topp