Når kan du teste?![]()
I morgen, men er bare 10 DPO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når kan du teste?![]()
Jeg testa positivt 10 dpo på hvilken som helst urin iløpet av dagen :-D venter spent for degI morgen, men er bare 10 DPO.
Håper på en liten spire ♡
♢ Mandag 22.06
Bina
Drømmer_om_nr2, pp3
Snartlitenfamilie <3, pp8
♢ Tirsdag 23.06
FrøkenAngst, pp3
Simleguri, pp6
♢ Onsdag 24.06
håperpåenlitenspire, pp4
Toneany, pp4
Hope90, pp40
♢ Torsdag 25.06
Rosa89, pp8
Studentmammaen, pp2
Ønsket, pp2
Snøhvit, pp2
♢ Fredag 26.06
Hoppsidaisy, pp8
BiensBlomst, pp2
didi83, pp2
Laban igjen..., pp7
Junibarn84, pp1
Lillingen, pp1
♢ Lørdag 27.06
Emilie89, pp1
haugan90, pp2
♢ Søndag 28.06
nåkka_nytt, pp2
gullkorn, pp3
Håper snart på spire nummer 2, pp9
Fru Vims, pp8
Spirenr2, pp4
♡Gravid
TeMar, pp2
♤TR
☆Passert IKM
♧Ikke oppdatert
Husk å oppgi på oppropslisten om du blir gravid og flytter over til terminforum![]()
I morgen, men er bare 10 DPO.
Jeg testet positiv 10 dpo, den sterkeste med MU og 2 til utover dagen, som også ble positive![]()
Ja! HurraHer er dagens test! Jeg syns den et sterkere enn i går, tror den er positiv!! Jeg tror faktisk at jeg er gravid!!ser dere den i dag..?Vis vedlegget 122723
Her er dagens test! Jeg syns den et sterkere enn i går, tror den er positiv!! Jeg tror faktisk at jeg er gravid!!ser dere den i dag..?Vis vedlegget 122723
Her er dagens test! Jeg syns den et sterkere enn i går, tror den er positiv!! Jeg tror faktisk at jeg er gravid!!ser dere den i dag..?Vis vedlegget 122723
Min "strek" ser ut som denne ogsåJeg fikk jo negativ i dagmorges, men har hatt skyggestrek både i dag og i går. Jeg tok en ny test nå (drukket lite i dag) og jeg aner en ultrasvak rosa strek!! Til og med sambo så den!! Håper såå at det stemmer!! Ser dere den??Vis vedlegget 122638Vis vedlegget 122639
så gøy da! Min ble enda litt sterkere i dag, håper du får en litt sterkere strek i morgen ogsåMin "strek" ser ut som denne også![]()
Jeg tror den er positiv!
Håper du bare produserer hcg seint, og at testen din snart er positivTror snart tanta dukker opp.. negativ test i går. Og er 13 dpo eller noe.
Har skrevet deg oppJeg tror du kan sette meg over på gravid, har testet positivt på totaly 5 tester nå![]()
Gravid?Jeg vil også bli skrevet opp hope90![]()