☆☆IKM 36☆☆

soletti

soletti
★Mandag 1★
~siljean pp4~
~Alvea~ pp4
~Bina~
~soletti~
~<3 håper på nr2<3 pp2

★Tirsdag 2★
~CarinaF~pp4
~IrisM~pp1
~Tulla84~ pp11

★Onsdag 3★
~Pink_Lady~ pp1
~stjerne87~pp1
~proximus~

★Torsdag 4★
~Emiliemor~
~vecca92 pp6~
~vilhaentil~

★Fredag 5★
~Orkidee~pp 2
~VilHaNr.2~ pp2
~Januarbarn2013~pp4
~Hope90~
~Medusa_83~

★Lørdag 6★
~trallemamma~ pp3
~Lambi`83~pp1
~hjertebarn<3~

★Søndag 7☆
~DrømmenSkalBliVirkelighet~
~frk88~
~Tessa89~pp3

Gravid:D
~soletti~
~stjerne87~
~Siljean~
~trallemamma~
~Lambi`83
~januarbarn2013~

Tr:mad:
~hope90~
~tulla84~
~irisM~
~Bina~
~CarinaF~
~vecca92~
~medusa_83~
~tessa89~
~vilhaentil~
~drømmenskalblivirkelighet~
Passert IKM:rolleyes:

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum :hug007

Last edited:
får ikke redigert denne tråden heller,så noen andre får lage ny ikm liste:)

får ikke redigert denne tråden heller,så noen andre får lage ny ikm liste:)

Du kan enten sende PM til adm eller skrive på teknisk forum, under Generelt, at du ikke har redigeringsrettigheter. Da fikser de det vanligvis fort så du får tilbake muligheten til å redigere egne innlegg. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg har ikm mandag 1. September, pp4 :)

Oppdaterer så snart adm gir meg tilgang:)

Pp står for prøve periode:)
ikm=ikke kommende mens
dpo.=days past ovulation(dager etter eggløsning, el)
Cd 1 er feks første blødningsdag i syklusen

Takk for svar :)

Slutter på p pillen i morgen og regner med mens på onsdag/torsdag.

Litt nerver når man først har bestemt seg for å prøve :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer som prøver:)har prøvd en stund her nå, men blir min første, så litt nervøs blir man jo:)

Takk :) gratulerer til deg også som prøver og håper det klaffer snart :)
Er første her også så merker man er veldig spent. Alt er jo så uvisst framover :p

Sent from my iPhone using BV Forum

IKM 2. september, pp1

Er tilbake på prøverforumet, så aner ikke hvordan syklusen er akkurat nå, har derfor bare regnet spontanaborten som en mens.

IKM 2. september, pp1

Er tilbake på prøverforumet, så aner ikke hvordan syklusen er akkurat nå, har derfor bare regnet spontanaborten som en mens.
trist med sa en din,vi er fler:( håper spiren sitter raskt hos deg og:) var du langt på vei, og skal du bruke el tester?pass på at du får negative g test først.el tester slår ut på hcg og om du ikke er vant med de:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Pp1 ikm ca 26 august ☺

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
da må du vel på ikm gruppe uke 35?☺

Ahh... det skal jeg da vet du! Snakk om å være distrè! Blir litt forvirret her inne!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

trist med sa en din,vi er fler:( håper spiren sitter raskt hos deg og:) var du langt på vei, og skal du bruke el tester?pass på at du får negative g test først.el tester slår ut på hcg og om du ikke er vant med de:)

Hadde akkurat fullført 12 uker... Venter med el-test til jeg har fått negativ g-test ja, tok en g-test på onsdag som var ganske svak, tester kanskje i morgen igjen for å se åssen det ligger an. Tok 9pp sist, så satser på at det går litt raskere denne gangen.

Hadde akkurat fullført 12 uker... Venter med el-test til jeg har fått negativ g-test ja, tok en g-test på onsdag som var ganske svak, tester kanskje i morgen igjen for å se åssen det ligger an. Tok 9pp sist, så satser på at det går litt raskere denne gangen.
kondolerer,kan bare tenke meg hvor vondt det er så langt på vei."heldigvis" ikke mistet senere enn 6 uker.utrolig hvor mye planer og ikke minst hvor mye man rekker å glede seg på 2 uker.og regner ikke med noe mindre på 8-10 uker

kondolerer,kan bare tenke meg hvor vondt det er så langt på vei."heldigvis" ikke mistet senere enn 6 uker.utrolig hvor mye planer og ikke minst hvor mye man rekker å glede seg på 2 uker.og regner ikke med noe mindre på 8-10 uker

Er jo vondt uansett når det skjer, men hadde begynt å få ganske tydelig mage og sånt, så har vært noen tunge dager. Har pakket alle babytingene bort i ei kasse for nå, og satser på at vi får bruk for de om ikke så lenge uansett. Hjelper å tenke at det mest sannsynlig var noe alvorlig galt med fosteret, og at det var best at kroppen ryddet opp av seg selv hvertfall. Men nå vet vi hvertfall at jeg kan bli gravid, er jo ikke alle som kommer så langt en gang, og så får vi bare prøve på nytt.

Back
Topp