★☆★Felles skravletråd★☆★

Heia:) så kjekt med slankekrig:) har allereie kutta ut brus, frå midnatt på nyttårsaften, så eg er herved eks-cocacoliker:D hadde vel abstinensar i to dagar, men no går det greitt:p men dette er eg gira på. Har lest litt utfordringar frå tidligare slankekrigar her, og det ser jo kjempekjekt ut. :)
 
Dette blir artig :-D Jeg er 24 år, har samboer å 2 gutter på 3.5 år og 2 år. Har lyst til å kom ned til samme vekt som jeg hadde før jeg ble gravid med første :)
 
Noen som skal følge noen spesiell kostholdsplan? Jeg skal ha lavkarboish tenkte jeg.. Men med 1 grovkarbo måltid om dagen pga amming :)

Jeg har absolutt ingen slik plan, jeg skal begrense kakaoinntaket på jobb, begrense potetgullinntaket hjemme, spise fjordland til middag 2-3 dager i uka,<om det ikke bestilles pizza ei av disse ukene (overtid) og er definitivt langt unna lavkarbo, jeg skal bare leve bittelitt sunnere, og trene bittelitt mer...
 
Jeg har absolutt ingen slik plan, jeg skal begrense kakaoinntaket på jobb, begrense potetgullinntaket hjemme, spise fjordland til middag 2-3 dager i uka,<om det ikke bestilles pizza ei av disse ukene (overtid) og er definitivt langt unna lavkarbo, jeg skal bare leve bittelitt sunnere, og trene bittelitt mer...
Okei.. Her blir det ingen trening ennå.. Kanskje etter hvert.. Når mini blir eldre :)
 
Okei.. Her blir det ingen trening ennå.. Kanskje etter hvert.. Når mini blir eldre :)

Min "mini" er snart 4 år så jeg har ingen unnskyldning der, men det er bare snakk om svømming en gang i uka som jeg begynte med i høst, og det blir ikke hver uke, og muligens noen runder på trimsykkel i kjelleren om jeg finner tid og overskudd innimellom all jobbinga. Det er mye, mye jobbing for vår familie (eller, de voksne da) i et par mnd fremover. Men denne greia varer jo antakelig lenger enn overtiden vår, så DA bør jo overskuddet bli litt bedre i alle fall.
 
Min "mini" er snart 4 år så jeg har ingen unnskyldning der, men det er bare snakk om svømming en gang i uka som jeg begynte med i høst, og det blir ikke hver uke, og muligens noen runder på trimsykkel i kjelleren om jeg finner tid og overskudd innimellom all jobbinga. Det er mye, mye jobbing for vår familie (eller, de voksne da) i et par mnd fremover. Men denne greia varer jo antakelig lenger enn overtiden vår, så DA bør jo overskuddet bli litt bedre i alle fall.
Okei. Min er 5.5 mnd. Også er jeg alene med han. Han sover dårlig på både natt og dag. Så de få minuttene jeg har for meg selv tilbringes i hjernedød posisjon på sofaen :p jeg har kjøpt meg Fitbit-Flex.. Så målet er iallefall 10 000 skritt om dagen! Trilleturer blir det jo hver dag :)
 
Okei. Min er 5.5 mnd. Også er jeg alene med han. Han sover dårlig på både natt og dag. Så de få minuttene jeg har for meg selv tilbringes i hjernedød posisjon på sofaen :p jeg har kjøpt meg Fitbit-Flex.. Så målet er iallefall 10 000 skritt om dagen! Trilleturer blir det jo hver dag :)
Fornøyd med fitbit? Vurderer å skaffe meg noe slikt :)
 
Okei. Min er 5.5 mnd. Også er jeg alene med han. Han sover dårlig på både natt og dag. Så de få minuttene jeg har for meg selv tilbringes i hjernedød posisjon på sofaen :p jeg har kjøpt meg Fitbit-Flex.. Så målet er iallefall 10 000 skritt om dagen! Trilleturer blir det jo hver dag :)
Jeg har jo ingen trilleturer lenger, men fikk vivofit av mannen til jul, så jeg forsøker meg på å gå litt i alle fall, dog ikke 10000 i første omgang
 
Heisann:)

Jeg har også firbit flex. Ladet opp og klar til dyst etter en lang pauSe.
Målet er denne uken minimum 2 dager med gåtur, der 2 dager har 10000 skritt, og 5 dager ned minimum 7000 skritt.
 
Kanskje jeg må ta turen innom å se etter fitbit i dag da :)
 
Hihi. Ja! Genialt å slippe å se på klokka :D
Ser du mindre på klokka av den grunn? Om jeg så på klokka om natta når jeg hadde baby var jo det for å vite hva den var der og da, ikke for å på morgenen kunne sjekke?

Jeg har altså vivofit nå, og ser fint på den at "der fulgte jeg lillesøster på do, og der kom storebror til oss, og der tempet jeg og drillet med mobilen før jeg sov videre", men jeg ser jo på klokka på natta likevel
For meg er hele poenget nemlig å vite om det er natt eller snart morgen.
 
Ser du mindre på klokka av den grunn? Om jeg så på klokka om natta når jeg hadde baby var jo det for å vite hva den var der og da, ikke for å på morgenen kunne sjekke?

Jeg har altså vivofit nå, og ser fint på den at "der fulgte jeg lillesøster på do, og der kom storebror til oss, og der tempet jeg og drillet med mobilen før jeg sov videre", men jeg ser jo på klokka på natta likevel
For meg er hele poenget nemlig å vite om det er natt eller snart morgen.
Ser ikke på klokka i det hele tatt. Pleier å våkne sånn hver time -annenhver time.Jeg vet det nærmer seg morgen når han våkner hver halvtime. Og når han ikke kan ammes i søvn videre har det som regel gått ca 12 timer :( nå holder vi på med opp og ned metoden. Så i natt måtte jeg se på klokka iforhold når han skulle få pupp.
 
Back
Topp